יוסי אסייג במדי הפועל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)
יוסי אסייג במדי הפועל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

יוסי אסייג ואוהד אדלשטיין על סף חתימה במרמורק

גורמים בהפועל מרמורק אישרו ל"ערים" כי יוסי אסייג ואוהד אדלשטיין בדרך לחתום: "מרמורק משתגעת, כל מי שחשב שהקבוצה שלו תעלה העונה ליגה, צריך לחשוב פעם שנייה"

פורסם בתאריך: 23.6.19 16:16

-->

אחרי החתמה של השוער אבי איבגי, מרמורק לא עוצרת והיא בדרך לעוד שתי החתמות גדולות. גורמים במועדון מאשרים ל"ערים" כי אוהד אדלשטיין ויוסי אסייג על סף חתימה.

אדלשטיין, שנמצא כעת בארה"ב, נמצא בקשר עם ראשי המועדון באמצעות ווטסאפ ומיילים והכיוון נראה חיובי ורציני. "כל הגורמים המעורבים נותנים לנו להבין שהוא יחתום", אומרים במועדון.

גם אסייג רגע לפני חתימה, כפי שמסבירים במרמורק: "נתנו ליוסי את ההצעה הכי טובה בליגה. מרמורק משתגעת, כל מי שחשב שהקבוצה שלו תעלה העונה ליגה, צריך לחשוב פעם שנייה".

יוסי אסייג, ששיחק בעונה החולפת בכפר קאסם, הוא חלוץ עם רזומה מבטיח. בין היתר הוא עלה שתי ליגות עם שתי קבוצות בשנתיים, כולל עונה שבה סיים כמלך השערים עם 30 כיבושים במדי נס ציונה בדרך לליגה הלאומית. שנה לפני כן אסייג עלה עם אותה מרמורק מליגה א' ללאומית. כעת במרמורק מקווים שהוא יחגוג עמם עלייה בפעם השלישית.

אוהד אדלשטיין שיחק את שלוש העונות האחרונות בכפר קאסם והוא אף היה זה שהעלה אותה לרבע גמר גביע המדינה עם שער הניצחון מול הפועל קרית שמונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר