אייל גולן והשר ישראל כץ (צילום: ניר איאש)
אייל גולן והשר ישראל כץ (צילום: ניר איאש)

שלל אמנים וכוכבים כיבדו את זכרו של אשר עוקבי ז"ל במשחק הכדורגל המסורתי על שמו

בקרית עקרון נערך משחק הכדורגל המסורתי לזכרו של עו"ד אשר עוקבי. הנבחרת המקומית ניצחה את נבחרת האומנים של ישראל והגביע נשאר בבית

פורסם בתאריך: 6.6.19 11:13

-->

בתחילת השבוע התקיים המשחק המסורתי לזכרו של עו"ד אשר עוקבי ז"ל, סגן וממלא מקום ראש מועצת קרית עקרון לשעבר. המשחק נערך זו השנה החמישית ברציפות וגם הפעם הוא משך כוכבים רבים שהתקבצו כולם במגרש הכדורגל המקומי שהיה ביתו השני של אשר ז"ל.

על המגרש נפגשו שתי נבחרות. האחת נבחרת האומנים של ישראל, המתכוננת לאליפות העולם שתיערך בשבוע הבא ברוסיה. בסגל שלה ניתן למצוא את החזאי דני רופ, השחקנים עמוס תמם ודין מרשניקוב, הזמרים דניאל בן חיים ובר צברי, הסטנדאפיסטים אמירם טובים ובן בן-ברוך, ושחקני נבחרת ישראל לשעבר לירן שטראובר, דוד רביבו ודדי בן דיין. את הנבחרת מאמנים שוער העבר שביט אלימלך וכוכב כדורגל החופים אדיר דנין.

נבחרת האומנים פגשה את הנבחרת המקומית של קרית עקרון בראשות המאמן ישראל כהן ובחיזוק של אייל גולן, ברוך דגו, שאולי בדישי ואדיב שרעבי.

שופט המשחק היה השופט הבינלאומי אלי חכמון ומנחה הערב היה כוכב הישרדות, גולסטאר וערוץ הספורט, רז זהבי. אורחי הכבוד במשחק היו שר החוץ, התחבורה והמודיעין ישראל כץ, מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין וחברי מועצת קרית עקרון.

המשחק הופק ע"י מחלקת הספורט של קרית עקרון בשיתוף המועצה ומתנ"ס שבשבט, ובסיוע של יו"ר מכבי קרית עקרון איתן כהן, שחקן העבר אדיב שרעבי ועופר עוקבי בנו של אשר ז"ל.

המשחק, שנערך לעיני צופים רבים, היה מותח וקצבי והסתיים בניצחון של קרית עקרון 4:3 משערים של אדיב שרעבי, רן שפיר, שי אבוקסיס ואברהם ביאדגו. לנבחרת האומנים כבשו שחר כדורי, דוד רביבו וניר רווח. בסיום המשחק הוענק גביע אשר עוקבי 2019 לישראל כהן וערן חדד וערב הנצחה נוסף הגיע לסיומו בצורה מושלמת.

מנהל מחלקת הספורט פיני עייש: "ראש המועצה חובב צברי פיקד על האירוע מארה"ב הרחוקה. היה מאוד חשוב לו שנקיים אירוע מכבד כפי שמגיע לאשר ז"ל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר