קבלת פנים לספורטאי הספיישל אולימפיקס בלשכת ראש העיר
קבלת פנים לספורטאי הספיישל אולימפיקס בלשכת ראש העיר

ספורטאי ה"ספיישל אולימפיקס" הרחובותיים זכו לקבלת פנים של אלופים בלשכת ראש העיר

ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" תושבי רחובות חזרו מהתחרות העולמית באבו דאבי ודובאי עטורי מדליות זהב, כסף וארד. ראש העיר רחמים מלול ערך להם קבלת פנים מיוחדת בלשכתו ואמר: "אתם אלופים ועכשיו כולם יודעים את זה"

פורסם בתאריך: 8.4.19 12:46

-->

ספורטאי ספיישל אולימפיקס תושבי רחובות ייצגו את ישראל  בתחרויות הספיישל אולימפיקס העולמיות באבו דאבי ודובאי. עידו גרוספלד, רון פרלוב ואליק סימור – שחקני נבחרת הכדורסל, דן אוחיון – שחקן נבחרת הבאולינג ודניאלה פאיוק גומס מנבחרת השחייה עוסקים בספורט, תוך התגברות על מגבלות פיזיות. בתחרויות העולמיות הם גרפו מספר מדליות במגוון תחומים: מדליית כסף לקבוצת הכדורסל, דן אוחיון זכה במדליית ארד וכסף בתחרויות באולינג, ודניאלה פאיוק זכתה במדליות זהב וארד בתחרויות השחייה.

כיאה לאלופים, הגיעו הספורטאים לקבלת פנים מיוחדת בלשכת ראש העיר רחמים מלול, יחד עם מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, אורית שרגאי, מנכ"ל העירייה דורון מילברג וממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית, איציק עובדיה. החמישה הגיעו ללשכת ראש העיר יחד עם שוש גרוספלד המלווה אותם.

ראש העיר רחמים מלול התעניין בשהותם באבו דאבי ודובאי, ואמר להם כי "הרוח מנצחת את כל המגבלות. כל הכבוד לכם על הניצחונות, אתם אלופים ועכשיו כולם יודעים את זה".

אורית שרגאי: "אתם מהווים גאווה גדולה עבורנו והוכחה לכולנו לעליונות הרוח והנפש. אנחנו שמחים להיות כאן בשבילכם ונמשיך לתמוך בכם בכל מה שנדרש".

ראש העיר רחמים מלול פגש את הספורטאים גם בטרם נסיעתם לתחרות, בירך אותם ואיחל להם בהצלחה. הספורטאים הודו לראש העיר על התמיכה שעיריית רחובות מעניקה להם, בין היתר בהעמדת מתקן לאימונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר