15 ספורטאי הספיישל אולימפיקס המתאמנים ברחובות עם אורית שרגאי, עו"ד שמואל בר דאנזאן ואוה גור (צילום: רותי ורד)
15 ספורטאי הספיישל אולימפיקס המתאמנים ברחובות עם אורית שרגאי, עו"ד שמואל בר דאנזאן ואוה גור (צילום: רותי ורד)

צפו בקבלת הפנים המרגשת לספורטאי רחובות ששבו מהספיישל אולימפיקס עם מדליות

קבלת פנים מרגשת וגדולה נערכה בנמל התעופה לחמשת הספורטאים מרחובות ששבו עם מדליות מאולימפיאדת הספיישל אולימפיקס באבו דאבי ובדובאי. אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות בעיריית רחובות, שהייתה בין מקבלי הפנים: "הם הוכיחו שהרצון מנצח ושאנשים עם צרכים מיוחדים יכולים להגשים את עצמם"

פורסם בתאריך: 23.3.19 06:55

-->

15 ספורטאים צעירים בעלי צרכים מיוחדים שמתאמנים ברחובות, מתוכם חמישה ספורטאים שגרים בעיר, חזרו אתמול (שישי) מאולימפיאדת הספיישל אולימפיקס שהתקיימה באבו דאבי ובדובאי, כאשר כולם הביאו עמם מדליות.

הספורטאים התרגשו לגלות כי בנמל התעופה בן גוריון חיכו להם כ-100 מקבלי פנים נרגשים ומאושרים עם שלטים, שוקולדים ובלונים. בין מקבלי הפנים שהמתינו בטרמינל הייתה אורית שרגאי, מחזיקת תיק האוכלוסיות המיוחדות בעיריית רחובות, שפעלה רבות למען נסיעתם, וכן חבריה לסיעה אוה גור ועו"ד שמואל בר דאנזאן. עוד קיבלה את פני האלופים ליהיא לפיד עם נציגות נרחבת של 'כחול לבן'.

באולימפיאדה לספורטאים בעלי צרכים מיוחדים התפתחותיים וקוגניטיביים השתתפו ספורטאים מ-192 מדינות. את ישראל ייצגו 25 ספורטאים, מתוכם 15 ספורטאים שמתאמנים ברחובות, בעמותת הרצון מנצח. חמישה מהם שגרים בעיר קטפו חמש מדליות יוקרתיות: דניאלה פאיוק זכתה במדליות ארד וכסף בשחייה, נבחרת הכדורסל עם עידו גרוספלד, רון פרלוב ואליק סימור זכתה במדליית כסף, דן אוחיון זכה במדליות כסף וארד בבאולינג, וגם אורן בר-פלד שגרה בקדרון ומתאמנת ברחובות זכתה במדליית זהב בבאולינג.

דניאלה פאיוק, שכאמור זכתה במדליות ארד וכסף בשחייה, אמרה ל"ערים" כשהיא מחובקת על ידי אחותה: "זה ממש כיף, אני לא מאמינה עדיין, זה מאוד מרגש וקשה לי קצת לעכל את זה עדיין".

אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות בעיריית רחובות, נפגשה ביחד עם ראש העיר רחמים מלול עם חמשת הספורטאים מרחובות לפני הנסיעה. לספורטאים הוענקה בשם העירייה מלגת תמיכה לנסיעה בסכום של כ-5,000 שקלים לכל ספורטאי – כמחצית מהסכום הדרוש לנסיעה כולה.

שרגאי, שהתרגשה מאוד במעמד קבלת הפנים, אמרה: "אני מאוד גאה בספורטאים. הם הוכיחו שהרצון מנצח ושאנשים עם צרכים מיוחדים יכולים להגשים את עצמם. ההרגשה מדהימה. היה מדהים להיות פה והייתה אווירה נהדרת. אני מאוד גאה לקבל את תיק האוכלוסיות המיוחדות ומאוד גאה בעיריית רחובות ששמה את הדגש על האוכלוסייה המדהימה והחשובה הזאת. זה כיף, זה מאתגר ואני כל פעם לומדת דברים חדשים ופוגשת אנשים חדשים ומדהימים. אני רוצה להודות גם למי שבחר בי והכניס אותי למועצה, לזהר בלום שאני ברשימה שלו, ולראש העיר שנתן לי את ההזדמנות, נתן בי את האמון ונתן לי את התיק הזה".

ליהיא לפיד הוסיפה: "מאוד מרגש לקבל את פניהם של לוחמים. הם אנשים שמנצחים בעזרת הרוח את הגוף וזה שיעור ענק לכולנו שהכול אפשרי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר