ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" בביקור בלשכת ראש העיר
ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" בביקור בלשכת ראש העיר

5 ספורטאי רחובות שייצגו את ישראל באבו דאבי ובדובאי קיבלו את ברכת הדרך מרחמים מלול ומלגה מיוחדת

5 ספורטאי "ספיישל אולימפיקס" מרחובות ייצגו את ישראל בתחרות העולמית באבו דאבי ובדובאי. רגע לפני הם הגיעו לקבלת פנים מיוחדת בלשכת ראש העיר

פורסם בתאריך: 6.3.19 10:22

-->

5 תושבי רחובות הם ספורטאים במסגרת פעילות ספיישל אולימפיקס, המקדמת את הפעילות הגופנית בקרב אנשים עם צרכים מיוחדים. לפני שהם טסים לייצג את ישראל בשבוע הבא בתחרויות הספיישל אולימפיקס העולמיות באבו דאבי ובדובאי, הם הגיעו לקבלת פנים מיוחדת וברכת הדרך מראש העיר רחמים מלול, וממחזיקת תיק האוכלוסיות המיוחדות אורית שרגאי.

במסגרת המפגש, עידו גרוספלד, רון פרלוב ואליק סימור – שחקני נבחרת הכדורסל, דן אוחיון – שחקן נבחרת הבאולינג ודניאלה פאיוק גומס מנבחרת השחייה, אף קיבלו מלגה מיוחדת בת כ-5,000 שקלים כל אחד, המהווה כמחצית מעלות הנסיעה לתחרות.

ראש העיר רחמים מלול בירך אותם ואיחל להם בהצלחה. במהלך השיחה הציגו את עצמם ואת תחום העיסוק שלהם, וסיפרו על האהבה והליווי של המשפחות שלהם, ההכנה לתחרויות ועל ההנאה בעיסוק בספורט על אף המוגבלויות שעמן הם מתמודדים. הספורטאים הודו לראש העיר על התמיכה שעיריית רחובות מעניקה להם, בין היתר בהעמדת מתקן לאימונים. עמותת "הרצון מנצח" מתאמנת ברחובות במסגרת פעילותה של ספיישל אולימפיקס.

מלול: "התרגשתי מאוד לפגוש את ספורטאי ספיישל אולימפיקס. אין לי ספק כי הם ייצגו בכבוד גדול את רחובות ואת מדינת ישראל. התרשמתי מאוד לשמוע על ההתמודדות המיוחדת שלהם, ובעיני הם דוגמה לניצחון הרוח על הגוף. אני מאחל להם הצלחה גדולה והנאה בתחרויות".

אורית שרגאי: "כשלקחתי על עצמי את תיק אוכלוסיות מיוחדות, המטרה שלי הייתה ברורה. להוכיח שהרצון מנצח ולעשות כל שניתן כדי שאנשים עם צרכים מיוחדים יוכלו להשתלב בקהילה כשווים בין שווים. הספורטאים של הספישל אולימפיקס הם דוגמה מצוינת לכוח רצון ויכולותיהם הנפלאות מדגימות כמה אנחנו כחברה נרוויח משילובם וחיזוקם של אנשים עם צרכים מיוחדים. אנו מאחלים להם הצלחה גדולה וחוויה מיוחדת ומעצימה בנסיעה זו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר