מיכה וילצ'יק וכמה מחניכיו
מיכה וילצ'יק וכמה מחניכיו

מדליות זהב לדביר יניב מרחובות באליפות נהריה הפתוחה בקראטה

סנסאי מיכאל וילצ'יק, מאמן הקראטה: "אני גאה בנבחרת הזו, המביאה כבוד רב לעיר רחובות. אנו בונים ומכוונים לייצר אלופים לחיים, לא רק ברמה הספורטיבית אלא גם בהנחלת ערכים דרך עולם הקראטה, לאהבת הספורט והמדינה"

פורסם בתאריך: 4.3.19 08:54

-->

השבוע התקיימה בפעם הראשונה אליפות נהריה הפתוחה בקראטה. באליפות השתתפו כ-200 ספורטאים ממועדונים שונים מכל רחבי הארץ, וביניהם גם מועדון I.S.K.A דרום הוותיק והמצליח, המשמש בית שני לחניכים המתאמנים במתנ״ס "מרכז תקוותינו" ברחובות. נבחרת מועדון הקראטה I.S.K.A בראשותם של סנסאי מיכאל וילצ'יק והמאמנים שחר מנג'ם ורפי סיטרוק, הפגינה יכולות גבוהות וחזרה עם הישגים מכובדים: 2 מדליות זהב ו-2 מדליות ארד, כאשר לאליפות נהריה יצאו ארבעה חניכים.

את העיר רחובות ייצג דביר יניב, שחזר עם מדליית זהב. יניב עלה למקצה הקאטה (סדרת תנועות המדמות קרב צל מול יריב) בו התחרו 19 ספורטאים, ולאחר ארבעה סיבובים זכה במקום הראשון.

מיכאל וילצ'יק ודביר יניב

מיכאל וילצ'יק ודביר יניב

 

איציק עובדיה, ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "בשבוע שעבר היו אלו השחיינים הרחובותיים שקטפו את אליפות ישראל וכעת הקארטיסט דביר יניב. כל הכבוד לדביר ולמאמניו. ענפי הספורט ההישגיים ממשיכים לפרוח בעיר וניתן לראות זאת הן על ידי ההישגים והן על ידי מספר הצעירים המצטרפים למסגרות הספורט".

מהורי הספורטאים נמסר: "זכינו כי ילדינו מתחנכים ומתאמנים אצל סנסאי מיכאל וילצ'יק. סנסאי מיכה וצוות המאמנים עושים לילות כימים להביא את ילדינו למצוינות ערכית וספורטיבית, תוך מתן דגש לחינוך וערכים".

סנסאי מיכאל וילצ'יק הינו בעל חגורה שחורה דן 5 בינלאומית, מוסמך על ידי התאחדות הקראטה היפנית ועוסק בתחום אומנויות הלחימה.

וילצ'יק: "הספורטאים הצעירים עובדים קשה מאד. אני גאה מאוד בחניכיי שחזרו עם הצלחות, וכמובן מאחל לכל חניכיי שנים רבות של התמדה והשקעה. אני מבקש להודות לעיריית רחובות ולמתנ"ס "תקוותינו" על השקעתם במועדון ובחניכים. אני גאה בנבחרת הזו, המביאה כבוד רב לעיר רחובות. אנו בונים ומכוונים לייצר אלופים לחיים, לא רק ברמה הספורטיבית אלא גם בהנחלת ערכים דרך עולם הקראטה, לאהבת הספורט והמדינה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר