אורי קרגולה ואילן סגל לאחר החתימה במרמורק
אורי קרגולה ואילן סגל לאחר החתימה במרמורק

מאמן הפועל מרמורק, אורי קרגולה, הודיע על התפטרותו

אורי קרגולה והפועל מרמורק – הסוף. המאמן שהיה חתום על ארבעה הפסדים ותיקו אחד נפרד מהשחקנים בחדר ההלבשה לאחר התבוסה 5:1 להפועל עכו

פורסם בתאריך: 25.12.18 22:08

-->

מאמן הפועל מרמורק, אורי קרגולה, הודיע הערב (שלישי) על התפטרותו בשל רצף הפסדים מאז הצטרפותו לקבוצה באמצע חודש נובמבר, ובעקבות התבוסה הצורבת להפועל עכו, שהסתיימה ב-5:1 מהדהד.

בניצוחו של קרגולה הפסידה מרמורק בארבעה משחקים וסיימה במשחק אחד בתיקו. הרשימה כוללת את ההפסדים 2:0 לבית"ר רמלה, 3:0 להפועל פתח תקווה, 5:0 בגביע המדינה למכבי חיפה, והיום 5:1 להפועל עכו. התוצאה הטובה ביותר שהשיגה הקבוצה עם קרגולה הייתה תיקו 1:1 מול הפועל ראשון לציון.

המשחק הבא של מרמורק יערך ביום שני הקרוב, ה-31.12 מול הפועל כפר סבא, והוא אמור להיות מנוהל על ידי מאמן חדש. באותו השבוע, ביום שישי, תשחק הקבוצה מול סקציה נס ציונה במשחק שיפגיש את אחת המועמדות לעלייה עם הקבוצה שנראית כרגע כמו היורדת הבטוחה, עם אפס ניצחונות ליגה עד עתה.

ממועדון הפועל מרמורק נמסר: "בסיום משחק התבוסה היום של מרמורק מול הפועל עכו, הודיע מאמן הקבוצה אורי קרגולה על התפטרותו. אורי נפרד מהשחקנים בחדר ההלבשה בסיום המשחק. ההנהלה מודה לאורי על המאמץ לסייע למועדון ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר