אורי קרגולה ואילן סגל לאחר החתימה במרמורק
אורי קרגולה ואילן סגל לאחר החתימה במרמורק

אורי קרגולה: "אני מאמין שברגע שהשחקנים יתחברו ויבינו מה אני רוצה אז התוצאות יבואו"

אורי קרגולה מונה למאמן הפועל מרמורק וקיים אספה ראשונה עם הסגל השחקנים וההנהלה. 'ערים' שמע מקרגולה על התוכניות שלו לחילוץ הקבוצה מתחתית הטבלה ולהישרדות בליגה

פורסם בתאריך: 15.11.18 07:43

-->

לאחר סיום דרכו של אלדד שביט כמאמן הפועל מרמורק, ולאחר המינוי הקצרצר לתפקיד של איציק עובדיה, שנאלץ לעזוב עקב הודעת היועצת המשפטית של עיריית רחובות כי קיים ניגוד עניינים בשל היותו מנהל מחלקת הספורט בעירייה, מונה לתפקיד אורי קרגולה שיצטרך להוציא את הקבוצה לדרך חדשה לאחר 11 מחזורים נטולי ניצחונות.

קרוגלה, שהיה חלוץ במכבי 'קביליו' יפו, אימן בשנתיים האחרונות את אותה יפו ואף הגיע עם הקבוצה בעונה שעברה לגמר המחוזות. את העונה הנוכחית פתח במכבי יבנה, אבל התפטר. חתימתו במרמורק היא טבילת האש הראשונה שלו בלאומית.

לאחר חתימתו קיים קרגולה אסיפה ראשונה עם השחקנים, הסגל וההנהלה. שוחחנו איתו ועם אילן סגל, יו"ר המועדון, על התוכניות לחילוץ הקבוצה מתחתית הטבלה ולהישרדות בליגה.

אורי, מה אתה מתכנן לקבוצה?

"קודם כל להחזיר את החיוך לאוהדים, להנהלה ולשחקנים עצמם. דבר שני להחזיר את הגאווה. שאוהדים יגיעו וייהנו מכדורגל יעיל והתקפי. אני מאוד אוהב כדורגל התקפי, אבל גם הגנתי. המטרה היא בראש ובראשונה לייצב את הקבוצה".

עד עכשיו אותו סגל שחקנים לא ממש כיכב.

"יש לי את תפיסת העולם שלי ואת המשחק שלי ואני מאמין שברגע שהשחקנים יתחברו ויבינו מה אני רוצה אז התוצאות יבואו. אבל אני לא אחד שמתרכז בתוצאות, אני מתרכז בדברים שיקדמו אותנו".

באספה עם השחקנים קרוגלה פרש בקצרה את האסטרטגיה ואמר: "אני מאמין שדברים גדולים משיגים אם מתרכזים בדברים הקטנים. אנחנו נתרכז באיך אנחנו עושים את הסגירות נכון, איך אנחנו רצים עד הסוף אחרי שחקנים, איך אנחנו עובדים ביחד על הגנה".

קרגולה גם דיבר על החשש מפני ירידת ליגה וציין: "תחשבו שחס וחלילה, חס וחלילה מאה פעם, ירדנו ליגה. דמיינו שעכשיו נכנסתי לחדר ואתם אחרי המשחק שירדתם ליגה ואתם בוכים ועצבניים. עכשיו אני מחזיר אתכם אחורה במנהרת הזמן ונותן לכם הזדמנות לתקן. אתם יכולים לבוא בגישה של ווינרים, עם גרזנים, עם אופי טוב, עם דרך טובה ולעשות מה שצריך".

אילן סגל, אתה מאמין שתצאו לדרך חדשה?

"אורי ישנה פה ממש את כל הגישה. הוא בחור צעיר והוא מבין בכדורגל. אני רציתי אותו בתחילת העונה, אבל הוא היה במשחקי מבחן עם מכבי יבנה. חתמנו עם אלדד שהוא בחור נהר ומאמן מקצוען. אחרי שאלדד עזב פניתי מיד לאורי ולשמחתי המאוד רבה הוא כאן".

ומה אתה אומר על השחקנים?

"אני פשוט מת עליהם. גם בשעות הכי קשות צריך לתת להם את הגב ואני מאמין שהם יחזירו לי בהרבה הרבה שערים".

איך תיראו אחרי הפגרה?

"אנחנו ניראה כפי שקרגולה אוהב להיראות – קבוצה רצה, לוחמת, תוקפת, מנסה להכניס כמה שיותר שערים ולקבל כמה שפחות. קבוצה מגובשת שרוצה להישאר בליגה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר