איציק עובדיה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
איציק עובדיה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הפועל מרמורק: "מעולם לא התכוונו לתבוע את איציק עובדיה"

בניגוד לשמועות שנפוצו בימים האחרונים, במועדון הפועל מרמורק מצהירים: "מעולם לא הייתה כל כוונה לתבוע את איציק עובדיה או כל גורם אחר"

פורסם בתאריך: 16.11.18 07:58

-->

החלפות המאמנים בהפועל מרמורק ממשיכות לעורר גלים. מהלך הדברים בשבועיים האחרונים היה מואץ: עקב 11 מחזורים נטולי ניצחון, הפועל מרמורק והמאמן אלדד שביט החליטו על פרידה למרות הערכה הדדית. לאחר מכן מונה למאמן לזמן קצרצר איציק עובדיה, שנאלץ לפרוש לאור טענת היועצת המשפטית של העירייה כי בשל תפקידו כמנהל אגף הספורט הוא לא יוכל לשמש במקביל כמאמן קבוצה בעיר. מרמורק הזדרזו והחתימו במקומו את אורי קרגולה, שבו הם רואים מאמן מבטיח וצעיר ושההתעניינות בו התעוררה כבר לפני העונה.

אורי קרגולה ואילן סגל לאחר החתימה במרמורק

אורי קרגולה ואילן סגל לאחר החתימה במרמורק

 

בשל פרישתו המוקדמת מהצפוי של עובדיה, נפוצו שמועות לפיהן במרמורק מתכוונים לתבוע את עובדיה על עזיבתו. תמיר חופי, מנהל המועדון, מגיב על השמועות ומכחיש אותן מכל וכל: "מעולם לא הייתה כל כוונה, ולו הקטנה ביותר, לתבוע את איציק עובדיה או כל גורם אחר. כפי שנמסר לנו על ידו, לאחר שנועץ עם היועצת המשפטית – קבעה היועמ״ש שאין אפשרות לבצע את שני התפקידים. לפיכך הוסכם בין הצדדים על חזרה מהסיכום הראשוני על אימון הקבוצה. הסיכום על עזיבתו היה בהבנה ובהסכמה מלאה. בוודאי שאין בכוונתנו לתבוע אף גורם והמועדון מכבד את כללי המנהל התקין".

השאלה היא למה הוחתם עובדיה על אף החשש הסביר כי המהלך ייתקל בקשיים?

"פנינו לאיציק עובדיה באופן טבעי מאחר שהוא מאמן מוערך ומנוסה, תושב העיר שהחל את דרכו המקצועית במרמורק. עשינו זאת מתוך אמונה כי איציק עובדיה הוא האדם הנכון להצעיד את הקבוצה קדימה ולהוציא אותה מהתקופה הקשה שבה היא נתונה כרגע. שמחנו כי איציק נענה בחיוב, רצה לסייע למועדון וראה בכך פטריוטיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר