הדמיית פרויקט פרי פלייס ברחובות (הדמיה: AA STUDIO)
הדמיית פרויקט פרי פלייס ברחובות (הדמיה: AA STUDIO)

חברת פרי נדל"ן מדווחת על מכירת 60% מהמשרדים בפרויקט הדגל שלה ברחובות

פרויקט "פרי פלייס" ברחובות כולל 750 דירות להשכרה לסטודנטים ו-30 אלף מ"ר למסחר, משרדים ובית מלון. בחברה מדווחים כי נמכרו 60% מהמשרדים בפרויקט

פורסם בתאריך: 6.2.20 07:18

-->

חברת פרי נדל"ן מדווחת על מכירת 60% מהמשרדים בפרויקט הדגל שלה, "פרי פלייס" ברחובות. מדובר בפרויקט עירוב שימושים הגדול בארץ שכולל יחידות דיור להשכרה ושטחי מסחר, משרדים ובית מלון. כמו כן, הפרויקט כולל כ-1,000 מקומות חנייה ב-3 מפלסים.

בנייני המשרדים כוללים חדרי ישיבות רחבי ידיים, טרקלין עסקים מפואר, חדר כושר מתקדם לנוחיות בעלי המשרדים ועובדיהם, מטבחונים מאובזרים בליווי שירותי תחזוקה שוטפים, אפליקציה המיועדת לניהול יעיל של החללים המשותפים ועוד.

הבנייה של פרויקט "פרי פלייס", בשטח כולל של 130 אלף מ"ר, החלה בשנה שעברה ונמצאת בעיצומה. הפרויקט משתרע על קרקע בשטח של 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות, בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל, וכולל 750 יח"ד קטנות להשכרה לסטודנטים ו-30 אלף מ"ר למסחר, משרדים ובית מלון. הקרקע סמוכה למכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קריית המדע ותחנת הרכבת.

פרי נדל"ן מתכוונת להקים במסגרת הפרויקט 3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד, ובהם דירות בגודל של כ-35-42 מ"ר עם 2 חדרים בתוספת מרפסת ששטחה כ-6 מ"ר. בנוסף יכלול הפרויקט קניון בשטח של 12 אלף מ״ר, מרכז קונגרסים, משרדים ומלון בן 300 חדרים.

הדמיית פרויקט פרי פלייס ברחובות (הדמיה: AA STUDIO)

הדמיית פרויקט פרי פלייס ברחובות (הדמיה: AA STUDIO)

פרי נדל״ן רכשה את הקרקע לפרויקט תמורת 183 מיליון שקלים, והיקף ההשקעה בפרויקט כולו צפוי להסתכם בכמיליארד שקלים. את הליווי הפיננסי של הפרויקט מבצעת קרן אקספו.

לירון פרי, מנכ"ל פרי נדל"ן: "פרויקט פרי פלייס ברחובות הוא אחד מהפרויקטים המורכבים והחשובים ביותר באזור, ויהווה את אחד ממרכזי התעסוקה המשמעותיים בו. יש ביקוש גדול למשרדים מגופים גדולים המעוניינים לעזוב את תל אביב היקרה והפקוקה, והפרויקט שלנו הוא פתרון מצוין. הפרויקט מביא גם בשורה אדירה לאוכלוסיית הסטודנטים בעיר, הצמאה לדירות קטנות וזולות ולעירוב שימושים משמעותי ואיכותי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר