הדמיה של מזרח העיר רחובות לאחר הקמת השכונה החדשה
הדמיה של מזרח העיר רחובות לאחר הקמת השכונה החדשה

ראש העיר נענה לבקשת התושבים: מפגש שיתוף הציבור בנושא תוכנית מזרח רחובות יתחיל ב-18:00

מחר (שלישי) בשעה 18:00 ייערך מפגש שיתוף הציבור בנושא תוכנית מזרח העיר רחובות, בראשות ראש העיר רחמים מלול, צוות מינהל ההנדסה והאדריכל מנדי רוזנפלד. במפגש יוצגו עקרונות התוכנית, יתקבלו התייחסויות התושבים ויינתן מענה לשאלות. שעת המפגש נדחתה בשעה לאור בקשות תושבים רבים

פורסם בתאריך: 10.6.19 16:05

-->

ראש העיר נענה לבקשת התושבים ומפגש שיתוף הציבור בנושא תוכנית מזרח העיר יידחה בשעה על מנת לאפשר להם להשתתף בו.

לפני מספר שבועות אישרה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה את התכנון הראשוני והעקרוני לפיתוח מזרח העיר רחובות, בהובלת ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה, רחמים מלול. התכנון משתרע על כ-1,200 דונם בו מתוכננות 6,500 יחידות דיור, 700 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ו-200 דונם פארקים.

כעת הגיע השלב הבא בקידום התוכנית: הצגת התוכנית בפני ציבור התושבים בערב שיתקיים מחר (שלישי ה-11.6) החל מהשעה 18:00 בבית יד לבנים שברחוב הבנים 10. במהלך הערב יהיה דיון פתוח, מענה לשאלות, הערות ובקשות מצד התושבים.

האדריכל מנדי רוזנפלד מציג את עקרונות תוכנית מזרח העיר רחובות

האדריכל מנדי רוזנפלד מציג את עקרונות תוכנית מזרח העיר רחובות

 

יש לציין כי במקור תוכנן האירוע לשעה 17:00 בערב, אך תושבים רבים התלוננו על כך שמדובר בשעה מוקדמת שבה הם רק חוזרים מהעבודה או מוציאים את הילדים מהמסגרות, דבר שימנע מהם להגיע אליו.

בעירייה נענו לבקשות לאחר את המפגש, וראש העיר הורה להתחילו בשעה 18:00 בערב. בעירייה מסבירים כי מכיוון שהמפגש צפוי לארוך לפחות שעתיים, יהיה בעייתי להתחילו בשעות מאוחרות יותר.

עוד מציינים בעירייה כי התוכנית העקרונית שתוצג לציבור היא הטובה ביותר שנבחרה על ידי עיריית רחובות וזכתה במקום הראשון בתחרות אדריכלים שנערכה על ידי מינהל הנדסה בין משרדי אדריכלים מובילים בישראל. על התכנון מופקד האדריכל מנדי רוזנפלד בשיתוף עם הצוות המקצועי של העירייה וצוות יועצים מומחים בתחומי תנועה, נוף, סביבה, כלכלה, חברה, תשתיות ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: "בטרם יחל התכנון המפורט, אנו מבקשים להציג את התוכנית העקרונית לציבור. נקיים דיון שקוף ופתוח על מנת לשתף את התושבים בתהליך החשוב, וכדי שנוכל לשמוע את הערותיהם ובקשותיהם. תוכנית מזרח העיר היא תוצאה של חשיבה אסטרטגית לטווח רחוק לטובת העיר: היא עונה על הצורך בגידול טבעי ותתרום לחוסנה הכלכלי של העיר עם הגדלת היצע שטחי התעסוקה והמסחר שישרתו היטב את תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר