האדריכל מנדי רוזנפלד מציג את עקרונות תוכנית מזרח העיר רחובות
האדריכל מנדי רוזנפלד מציג את עקרונות תוכנית מזרח העיר רחובות

שנת 2040 אוטוטו פה: מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה את עקרונות תוכנית מזרח העיר

ראש העיר רחמים מלול: ״תוכנית מזרח העיר טובה לתושבי רחובות. היא תביא למצב שתהיה פה עיר איתנה, שרחובות תמשיך להתפתח ושהעיר תיהנה בעתיד מאיזון כלכלי יוצא מן הכלל. זוהי התוכנית האופטימלית הצופה פני עתיד״

פורסם בתאריך: 14.5.19 21:23

-->

תוכנית מזרח העיר רחובות אושרה הערב (שלישי) על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. כפי שפורסם ב"ערים", התוכנית העקרונית שרקם צוות יועצים מהמובילים בתחומם, בשיתוף עם הגורמים המקצועיים בעירייה, כוללת 1,200 דונם, 6,500 יחידות דיור, 700,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ו-200 דונם פארקים.

כעת, לאחר קבלת האישור העקרוני במליאה, יחל תהליך לשיתוף הציבור להמשך קידום התכנון. התוכנית מלווה בייעוץ כלכלי על מנת לשמור על קצב הפיתוח הנכון עבור העיר והתושבים.

בתחילת ישיבת המליאה סקר ראש העיר את המצב התכנוני הכללי במדינה ואת המצב התכנוני בעיר. הוא הדגיש את התכנון לטווח רחוק, את הצורך העירוני בתוכנית זו ואת ההכרח בגידול טבעי של האוכלוסייה בעיר. מלול אף הרחיב על השטחים לטובת הציבור, הנדירים במזרח העיר, שתביא עמה התוכנית, והצהיר על ההקפדה היתירה על האיזון בין תעסוקה ומגורים בקביעת עקרונות התוכנית.

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה

 

האדריכל מנדי רוזנפלד ממשרד האדריכלים רוזנפלד-ארנס שהכין את עקרונות התוכנית (לאחר שזכו במקום הראשון בתחרות אדריכלים), הציג את עקרונות התכנון ואמר: ״שנת 2040 אוטוטו פה״. לדבריו, הפיתוח במזרח יהיה השלמה למרקם העירוני הקיים, כאשר 65% מהשטחים מוקדשים לצורכי ציבור. רוזנפלד הסביר כי בתהליך זה שואפים לתכנון בר קיימא.

בסיום הצגת העקרונות נערך סבב שאלות מצד הנוכחים, שנענה על ידי צוות אנשי המקצוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר