אתר בנייה (צילום אילוסטרציה: ג'ני גפטרשוסטר)
צילום אילוסטרציה: ג'ני גפטרשוסטר

שפיר מגורים ובניין זכתה במכרז להקמת דיור מוגן בנס ציונה

החברה צפויה להקים מתחם בן כ-250 יחידות לטובת דיור מוגן. האכלוס צפוי לקראת אמצע שנת 2022

פורסם בתאריך: 10.6.18 08:09

-->

חברת שפיר מגורים ובניין מקבוצת שפיר הנדסה, רכשה קרקע בשטח של 35 דונם בחלקה הצפוני של נס ציונה, המיועדת לבינוי של דיור מוגן, משרדים ומסחר. הדיור המוגן שיבנה על הקרקע יכלול כ-250 יחידות דיור בנות כ-60 מ"ר כל אחת. בתוך המתחם ייבנו גם שטחי ציבור לרווחת הדיירים, כגון בריכות שחיה, מתקני ספורט וכושר, חוגים, מרפאה, חדר אוכל, לובי וחדרי כנסים ואירועים.

הצעת המחיר בה זכתה שפיר לרכישת הקרקע הינה על סך 127 מיליון שקלים, שעליהם יתווספו הוצאות פיתוח, מע"מ ומס רכישה. סך הרכישה הכוללת עומדת על כ-200 מיליון שקלים. כמו כן, יבנה על המגרש בניין משרדים בשטח עיקרי של כ-10,000 מ"ר ומתחם ייעודי למסחר אשר יבנה על בסיס בניין של המשטרה הבריטית לפני קום המדינה, שיעבור עבודות שימור ופיתוח על ידי החברה. בסך הכול צפויה להשקיע החברה במתחם כ-600 מיליון שקלים, הכוללים את עלות הקרקע. תחילת האכלוס, על פי הערכות החברה, צפוי להתבצע בעוד כ-4 שנים ותחילת העבודות צפויות בסוף שנת 2019.

המתחם בו זכתה החברה ממוקם במרכז אזור הביקוש, בגבול שבין נס ציונה לראשון לציון, בסמוך להצטלבות רחובות מרגולין-ויצמן ובסמוך לכביש 431 ולתחנת הרכבת ראשונים בראשון לציון. פיתוח האזור הינו חלק מתכנית המתאר של עיריית נס ציונה ועתיד להיבנות בעתיד הקרוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר