שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)
שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

שכונת אושיות בדרך להתחדשות עירונית בשיתוף הציבור

הפרויקט להתחדשות עירונית בשכונת אושיות יתחיל בחידוש הגינות בשכונה בהיקף של כ-4 מיליון שקלים. מפגש ראשון לשיתוף הציבור יתקיים ביום ראשון ה-8.4 בין השעות 15:00-18:00 ברחבת בית הספר יבניאלי וגן הבנים. בואו להשפיע

פורסם בתאריך: 25.3.18 19:21

-->

כפי שנחשף ב"ערים", עיריית רחובות והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון החלו בתכנון ההתחדשות העירונית בשכונת אושיות. בשלב זה עוסק צוות התכנון בהכרת השכונה, צרכי ההתחדשות ומשמעויותיהם בתכנון. במסגרת זו החלו ההכנות לחידוש ושדרוג שתי הגינות הציבוריות, גבעת גבעתי וגן הבנים, בדגש על גן הבנים. כדי לקדם זאת ייערך מפגש שיתוף הציבור כבר בשלב התכנון, לאפיון הגינות והצרכים הייחודיים לשדרוגן. את המפגש מוביל אגף גנים ועיצוב הסביבה, בשיתוף מרכז הגישור העירוני, משרד הבינוי והשיכון, רשת חוויות, האגף לשירותים חברתיים וחברת  ד.מ.ר לשיתוף ציבור.

מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר: "אנו ממשיכים את תנופת הפיתוח בתכנית רחבה להתחדשות עירונית בשכונה, בשיתוף הציבור, ויריית הפתיחה היא חידוש הגינות בשכונת אושיות".

שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

 

חבר המועצה ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית, אמיר ירון: "ההתחדשות של שכונת אושיות מתחילה בגינות הציבוריות. אין ספק שזה מבטא את המגמה בעירייה לחדש את פני השכונה.  בהמשך זה יגיע להתחדשות של כל השכונה במסגרת תהליך פינוי-בינוי. שיתוף הציבור הוא נדבך משמעותי בתהליך, ואין התחדשות ללא הציבור. התושבים יאמרו את דברם והעירייה תהיה קשובה לבקשותיהם".

רחמים מלול, ראש העיר: "ההתחדשות העירונית מגיעה גם לשכונת אושיות. בשנים האחרונות הושקעו מיליוני שקלים בפיתוח, שיקום, שדרוג ושיפור חזות השכונה ואיכות החיים בה, ואך טבעי הוא שהשלב הבא יהיה תהליך של התחדשות עירונית. אנחנו יוצאים לדרך ארוכה ומזמינים את התושבות והתושבים להגיע ולהשפיע באירוע לשיתוף הציבור".

המפגש לשיתוף הציבור יתקיים ביום ראשון ה-8.4 בין השעות 15:00-18:00, ברחבת בית הספר יבניאלי וגן הבנים. תושבות ותושבי השכונה מוזמנים להשתתף במפגש לשיתוף הציבור, לקחת חלק פעיל ולהשפיע כיצד ייראו הגינות בשכונה. פרטים נוספים ניתן לקבל במרכז הגישור והדיאלוג העירוני בטלפון: 086437106.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר