שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)
שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

אמיר ירון: "גם שכונת אושיות תזכה להתחדשות עירונית"

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק ההתחדשות העירונית מרוצה מהצלחת קידום תכנית ההתחדשות בשכונת קרית משה ומדבר על פרויקט דומה בשכונת אושיות

פורסם בתאריך: 3.8.17 08:00

-->

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק ההתחדשות העירונית, אמיר ירון, מרוצה מהצלחת קידום תכנית ההתחדשות בשכונת קרית משה וכבר מדבר על קידום תכנית דומה בשכונת אושיות.

שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

 

ירון: "שכונת אושיות תזכה להתחדשות עירונית דומה לזו הנרקמת בשכונת קרית משה. לאחר שראינו את ההתייחסות הרצינית והעניינית של משרד השיכון בקרית משה, אין לי כל ספק שגם בשכונת אושיות תוכנית ההתחדשות העירונית תרקום עור וגידים, והרבה יותר מהר ממה שמצפים. אני מודע לכך שגם בשכונת אושיות התושבים שבעים מהתחייבויות בעבר ומעלים הרבה סימני שאלה לגבי היתכנות של פרויקט כזה בשכונתם. הערכתי היא שברגע שיקצו יחידת השלמה בסמוך לשכונה, אזי ייווצרו התנאים לקיום התוכנית, מאחר שכבר נעשתה פנה בנדון מצד עיריית רחובות לאביגדור יצחקי בנושא. אני חושב שיש בסיס לאופטימיות זהירה, כך שתושבי השכונה ייכנסו לפרויקט בדיוק כפי שנעשה בשכונת קרית משה. אין לי ספק שהעובדה שבשתי שכונות מובילות בעיר תתבצע התחדשות עירונית, תשנה את כל פני העיר לחלוטין. זה יאפשר לאלפי תושבים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר. אני רואה בזה מהפכה של ממש בעיר רחובות. מעורבותו הרבה והאישית של ראש העיר בקידום הפרויקטים הללו נותנת את הבסיס לכך שאכן הפרויקטים ייצאו לפועל".

אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חבר המועצה אמיר ירון (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ת.ת

    מעניין מאוד שנת הבחירות מגיעה וכל השכונות הותיקות יוצאות בפינוי ובינוי ..כמה שהעירייה נוכלת זה לא יתואר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר