תפוח ודבש (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
תפוח ודבש (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)

"אם הייתי יכול לעשות משהו אחרת הייתי משקיע הרבה יותר בלימודים"

שנה חדשה בפתח וחברי הפרלמנט תוהים מה הם היו עושים אחרת אילו יכלו לפתוח דף חדש

פורסם בתאריך: 20.9.17 07:55

-->

 

דובי סלע, מדריך טיולים מרחובות

דובי סלע

דובי סלע

 

במישור האישי לא הייתי בוחר אחרת. טוב לי, ברוך השם, בכל דבר אשר בחרתי. אני מאושר וגאה במשפחתי היפה והפורחת, טוב לי בעירי ובקהילתי וטוב לי במקצועי כמדריך טיולים. הייתי מבקש מבורא עולם להמשיך כך, בבריאות איתנה לי, למשפחתי, לידידיי הרבים ולכל עם ישראל. במישור הלאומי יש לי מספר ציפיות: ביטחון יתר, הן מצד שכננו הערבים והן מצד המשתמשים בכביש; יותר אדיבות והתחשבות בזולת, תוך שימוש בלשון נקייה ומתחשבת; ניקיון כפיים מצד כל אזרח ובמיוחד מצד בעלי השררה האמורים לשמש דוגמה אישית; הוזלת מחירי הדירות כך שיהיו ברי השגה לילדינו; שעודפי הגשמים בעולם, הגורמים להצפות ולאסונות, יעברו במעט אלינו, ירוו את שדותינו וימלאו את הכינרת; ושתהיה שנה טובה וברוכה לתושבי עירנו האהובה ולכל בית ישראל.

דן חממי, יועץ נדל"ן מרחובות

דן חממי

דן חממי

 

שנה חדשה בפתח וכל אחד ואחת מאיתנו מסתכל על טעויות שהיוו מכשול בדרך החיים שעשינו, גם אם לא היו אז שאיפות והגשמות לטוב יותר. בפן האישי הייתי רוצה ללמוד תקשורת ולהתמקד יותר בעסקאות נדל"ן. בפן הלאומי הייתי רוצה שהצונאמי הפוליטי ייפסק ושפוליטיקאים יפסיקו לדשדש בשד העדתי. הייתי מצפה לשנה טובה יותר לקשישים ולקשישות, שמצבם הכלכלי בכי רע והם נוברים בפחי האשפה ובבתי תמחוי. הייתי מצפה לשנה טובה יותר עם פתרון למחאת הנכים. והכי חשוב: הייתי מצפה לאחדות העם ולא לפילוגו כי אין לנו ארץ אחרת. בהזדמנות זאת אאחל שנה טובה ומבורכת לציבור הרחובותי. חג שמח.

 

דני מרשה, פעיל חברתי מרחובות

דני מרשה

דני מרשה

 

אם הייתי יכול לעשות משהו אחרת הייתי משקיע הרבה יותר בלימודים. תמיד חלמתי ללמוד. היו לי שאיפות אחרות, למרות שבדרך אחרת הגשמתי את החלומות שלי בתחום העסקים. זה קשה להיות נשוי פלוס חמישה ילדים וללמוד, אך למרות זאת לפני שנה סיימתי תואר BA במרכז האקדמי פרס. אני עדיין מרגיש שזה לא מספיק ואני צריך ללמוד עוד.

 

עזרא בסון, עצמאי מרחובות

עזרא בסון

עזרא בסון

 

ספטמבר הגיע ואיתו החזרה ללימודים ושנה עברית חדשה. עם השנה החדשה יש רצון לשינוי. חלק מחליטים על דיאטה, חלק בוחרים לעסוק יותר בספורט, יש כאלה שמעוניינים בשינוי מקום העבודה, או שינוי דירה ומקום המגורים. בעיניי שינוי זה דבר טוב, זה מוציא אותך מהשגרה וגורם לך להסתכל על חייך ממעוף הציפור. כל אדם חייב לדעתי לבדוק אם חייו מתנהלים כמו שהוא רוצה ומדי פעם לחשב מסלול מחדש, ממש כמו בווייז. הרי כל החיים כולם עובדים בלי הפסקה. איזה כיף למורים או למרצים באוניברסיטאות שיכולים לקבל שנת שבתון. דמיינו שכל אדם בוגר שעובד יכול היה פעם בשבע שנים לצאת לשנת שבתון עם תשלום. תחשבו מה זה היה עושה למשפחתו, לזוגיות שלו, למצבו הנפשי. השנה החלטתי לממש רעיון זה רק כי אני יכול. אני מאחל לכל עם ישראל שנה טובה וגמר חתימה טובה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר