קטיפת קשיו (צילום: שני בריל)
קטיפת קשיו (צילום: שני בריל)

בשורה לאוהבי גבינות הגורמה, כולל לטבעוניים שביניהם

קו מוצרים חדש בתחום הגבינות הטבעוניות, סדרת כעכים אפויים ופריכים בסגנון איטלקי, קולקציית תכשיטים לט"ו באב, משחת הזנה טבעית לטיפול ביובש וסדקי עור, וסדרת תכשירי רחצה לילדים המעושרת בוויטמינים

פורסם בתאריך: 4.8.19 11:27

-->

עולם האוכל הטבעוני הוא כבר מזמן אינו טרנד חולף והיצע מוצרי המזון המתאימים לאלו שבחרו בדרך חיים טבעונית לא מפסיק להתרחב. מי שלקחה את זה צעד אחד קדימה היא חברת The Nuts Chef ששואפת לפתח את הגבינות הכי טובות בשוק, ולא נותנת להיותה טבעונית להפריע לה במשימה.

כל מוצרי The Nuts Chef כשרים ועשויים מאגוזי קשיו איכותיים ושאר חומרי גלם מובחרים המגיעים מן הצומח בלבד, ללא שימוש בחלב כלל וללא שימוש בצבעי מאכל או חומרים משמרים. בדומה לייצור מוצרי הגבינה ה"רגילים", מוצרי של The Nuts Chef עוברים תהליך ארוך, קפדני ומבוקר האורך שבועיים לפחות עד לקבלת תוצר סופי. בכך, המוצרים לא מכוונים רק לקהל הטבעונים, אלא לכלל חובבי הגבינות וחובבי הקולינריה הגבוהה.

בין מוצרי החברה ניתן למצוא את "אגדת הקשיו" – מעדן קשיו בסגנון חמאה צרפתית מעודנת, ה"קשיומנת" עגבניות מיובשות ובזיליקום – מעדן במרקם וטעם גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, בזיליקום ושום, ה"קשיו-מור" – מעדן קשיו בסגנון גבינת סנט-מור צרפתית ועוד מגוון מעדני קשיו טעימים.

מוצרי Nuts Chef משווקים בישראל בלמעלה מ-200 חנויות ואף מייצאים את מוצריהם לחנויות מובחרות בצרפת באופן מצומצם. נכון לעכשיו היצע המוצרים עומד על תשעה מוצרים הנקראים "מעדנים" המיוצרים ומשווקים באופן קבוע ועוד מעדן, בסגנון גבינת הרוקפור, המיוצר בהזמנות מיוחדות. בחברה מבטיחים כי הם עתידים להרחיב את המפעל בקרוב ואיתו יורחב גם היצע המעדנים.

מי שעומד מאחורי The Nuts Chef הוא איש העסקים והאמן דן שורר, שקורות חייו יכולים להתפרס על פני מספר ספרים. הוא למד פילוסופיה בארצות הברית, הרצה באוניברסיטה ובגיל 25 כבר הספיק לזכות בפרס הבמאי הצעיר מטעם איחוד התיאטראות בגרמניה. בהמשך היה בעליה של חברת ייעוץ גדולה ליעוץ עסקי בארה"ב שבין היתר ייעצה גם לחיל האוויר האמריקני. בין לבין הספיק לעשות קורסי בישול ב"קורדון בלו" בצרפת והתמחה בייצור גבינות ואף החזיק למשך תקופה מסעדה על אי ביוון.

שורר מספר כי הוא טבעוני מעל ל-7 שנים מתוך בחירה, וכאשר עבר לתזונה טבעונית חיפש מה הוא יכול לאכול אך נתקל במגוון מצומצם מאוד: "כחובב גבינות מושבע לא מצאתי תחליף ראוי אחרי שבחרתי בתזונה טבעונית. בהתחלה פיתחתי לעצמי קרם בשמל ומשם התפתחתי לעוד מוצרים כשהילדים שלי ושל זוגתי שימשו ששפני הניסיון שלי. המטרה שלי היא לייצר תחליף איכותי טבעוני לגבינות מובחרות, כאשר השאיפה היא ליצור מעדנים ברמה גבוהה מבחינה קולינרית באופן כללי".

מוצרי The Nuts Chef: אגדת קשיו: מעדן קשיו בסגנון חמאה צרפתית מעודנת. 25 שקלים לצנצנת; קטיפת קשיו: מעדן קשיו במרקם קשה וקטיפתי. 27 שקלים לחבילה; קשיו-מור: מעדן קשיו במרקם ובטעם של סנט-מור צרפתית. 30 שקלים לחבילה; קשיו-עז: מעדן קשיו במרקם ובטעם גבינת עזים צרפתית. 27 שקלים לחבילה; קשיומנת טבעי: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת. 30 שקלים לצנצנת; קשיומנת עגבניות מיובשות ובזיליקום: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות בשמש, בזיליקום ונגיעות שום. 30 שקלים לצנצנת; קשיומנת שום שמיר: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת עם שום ושמיר. 30 שקלים לצנצנת; קשיורלה: מעדן קשיו במרקם ובטעם של מוצרלה די בופאלו. 30 שקלים לחבילה; קשיוברט: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת קממבר צרפתית מעולה. 46 שקלים לחבילה.

ניתן להשיג את מגוון מוצרי The Nuts Chef בהזמנה אישית מאתר החברה thenutschef.co.il או בחנויות "ניצת הדובדבן", "טבע קסטל", am:pm ובמגוון חנויות נבחרות.

קשיורלה (צילום: שני בריל)

קשיורלה (צילום: שני בריל)

 

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את קטגוריית מוצרי תחליפי הלחם בסגנון איטלקי תחת מותג Panini – פניני (לחם בית באיטלקית) ומשיקה, סדרת כעכים אפויים ללא כולסטרול, באריזות משפחתיות ובשלושה טעמים המתאימים לחיך של הצרכן הישראלי: קלאסי, שום בצל ובתוספת מלח גס.

סדרת העוגיות המלוחות, הנאפות על פי מתכון איטלקי מסורתי, הן פריכות ומספקת פתרונות לאירוח מושלם. האריזה המשפחתית ייחודית ושומרת על טריות המוצר. מתאימה גם בטיולים או בארוחות פיקניק.

מחיר: 11.90 שקלים למשקל 400 גרם. ניתן להשיג ברשתות המזון והשיווק.

כעכים מסדרת פניני (צילום: סטודיו כרמית)

כעכים מסדרת פניני (צילום: סטודיו כרמית)

 

רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה מציגה את קולקציית ט"ו באב: LOVE COLLECTION, עם מגוון רחב של תכשיטים בשילוב לבבות מכסף וציפוי זהב בשילוב זרקונים. בקולקציית הלבבות מגוון רחב של שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים. הסגנון מתאים לצעירות ונשים כאחת וניתן למצוא בקלות את המתנה המושלמת שכל אחת תשמח לקבל.

טווח מחירים 99-319 שקלים. ניתן להשיג בסניפי מגנוליה ברחבי הארץ ובאתר מגנוליה www.magnolia.co.il.

קולקציית מגנוליה לט"ו באב (צילום: דביר כחלון)

קולקציית מגנוליה לט"ו באב (צילום: דביר כחלון)

חברת תפוח טכנולוגיות משיקה את 'אקסטרא', משחה טבעית לטיפול באזורים יבשים התורמת לריכוך והזנה אינטנסיבית של העור. המשחה מתאימה לטיפול בעור יבש וסדוק בכפות הרגליים והמרפקים ותכליתה להוביל לשיפור מרקם עור מחוספס וקשקשי.

'אקסטרא' הינה משחה 100% טבעית המועשרת בחמאת אגוז שיאה טהורה, בשמן קלנדולה הידוע ביכולות השיקומיות שלו לעור, באלוורה להרגעה וליחוח, בחוחובה לריכוך והגמשת העור ובקומפלקס של שמנים אתריים כגון רוזמרין, לבנדר, תפוז ולימון הידועים בתכונותיהם האנטיספטיות, אנטי בקטריליות ואנטי ויראליות.

מומלץ לטיפול יומיומי בעור יבש, פגום וחסר חיות. המשחה מזינה לעומק, שומרת על הלחות ותורמת לעור חלק, גמיש ורענן.

מחיר: 55 שקלים ל-30 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, אצל קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות ומכוני טיפוח ברחבי הארץ.

אקסטרא לטיפול ביובש של תפוח טכנולוגיות (צילום: אלון גנון)

אקסטרא לטיפול ביובש של תפוח טכנולוגיות (צילום: אלון גנון)

 

ילדים רצים, משתוללים, יוצרים ומתלכלכים, ולא תמיד מקפידים על היגיינת הגוף. במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, המתמחות כבר למעלה מ-50 שנים בפיתוח מוצרים לתינוקות וילדים, מצאו פתרון להיגיינה מרבית עבור הילדים: ד"ר פישר קידס מולטי ויטמין, סדרה חדשה ומקיפה של תכשירי רחצה לילדים, היחידה המועשרת בקומפלקס ויטמינים עשיר וחדשני המותאם במיוחד לילדים – למראה עור בריא ולמראה שיער בריא ומלא חיים.

הסדרה החדשה מנקה ביסודיות את הלכלוך תוך הסרת שכבת החיידקים שהצטברו על העור והשיער במהלך הפעילות היום-יומית. הנוסחה הייחודית מועשרת בוויטמינים מסוג A, C ו-E, הידועים כאנטי-אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ואקלים, למראה שיער ועור בריא. כמו כן, היא מכילה ויטמין 3B ופרו-ויטמין 5B המסייעים בהענקת ברק, לחות, רכות וגמישות למראה עור חיוני ובריא ולמראה שיער חזק ובריא.

התכשירים החדשים מגיעים בעיצובים מדליקים של חיות חמודות וצבעוניות אשר יהפכו את חווית הרחצה למהנה במיוחד והותאמו במיוחד לילדים כדי שייהנו באמבטיה. התכשירים בעלי ריח ייחודי, נעים ועדין אשר יפזרו ניחוחות רעננים בחדר האמבטיה. תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית על מנת להבטיח את איכות התכשירים, בטיחותם והתאמתם לעורם של הילדים.

התכשירים בסדרה: שמפו ויטמינים: שמפו ללא דמעות למראה שיער בריא ומלא ברק, בעל נוסחה עדינה המותאמת במיוחד לשיערם של הילדים. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים; אל סבון ויטמינים: סבון נוזלי עשיר ומפנק, מנקה ומזין את העור בעדינות ומעניק לו לחות ומגע רך ומלטף; שמפו + מרכך ויטמינים: גם שמפו וגם מרכך בתכשיר אחד, ללא דמעות. גם חוסך זמן, גם מקל על סירוק הקשרים וגם מותיר את השיער רך, מלא ברק, נעים למגע ונקי; מרכך ויטמינים: בעל נוסחה עדינה, ללא דמעות, המותאמת במיוחד לשיערם של הילדים, למראה שיער בריא ומלא ברק. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.

מחיר: 16.90 שקלים ל-750 מ"ל. כעת במחירי השקה: 11.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות.

קידס מולטי ויטמין מבית ד"ר פישר (צילום: יעל האן)

קידס מולטי ויטמין מבית ד"ר פישר (צילום: יעל האן)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר