פאפא ג'ונס
פאפא ג'ונס

גילינו ברחובות את אחד ממגשי הפיצה הטובים שאכלנו בישראל

סניף "פאפא ג'ונס" הרחובותי מספק שירותי משלוחים לאזור רחובות ונס ציונה ומתחייב להגעת משלוח תוך חצי שעה מרגע ההזמנה. בדקנו והופתענו לטובה - בעיקר מהטעם

פורסם בתאריך: 21.11.18 09:17

-->

בחודשים האחרונים פועל ברחובות סניף "פאפא ג'ונס", מותג הפיצה השלישי בגודלו בארצות הברית, שמספק תפריט מעניין ומגוון עם כל תוספות הפיצה הקלאסיות, וגם כמה תוספות ייחודיות ופחות מוכרות, כמו: כדורי בשר, נתחי עוף בגריל, נקניק איטלקי, ​פפרוני (מבשר בקר), תערובת של שלוש גבינות, ועוד.

הסניף הרחובותי, שממוקם ברחוב מוטי קינד 10 במערב העיר, מתפרס על פני 106 מטרים עם 24 מקומות ישיבה, והוא גם מספק שירותי משלוחים לאזור רחובות ונס ציונה שבעה ימים בשבוע. בזמן האחרון יצאו ברשת בקמפיין שבמסגרתו הם מתחייבים להגעת משלוח הפיצה תוך חצי שעה מרגע ההזמנה, כמו ברשתות הפיצה המתחרות הגדולות, והחלטנו לבדוק את העניין.

כניסה לתפריט באתר הרשת: https://papajohns.co.il/papa_johns_menu העלתה לא מעט התלבטויות וגרמה להזלת לא מעט ריר (כן, היינו רעבים). בסופו של דבר הוחלט להתחשב גם בשומרי הכשרות והלכנו על פיצה צמחונית בשם "היוונית" (84.90 שקלים). בתפריט נכתב כי "היוונית של פאפא לוקחת אותך למסע מענג באגן הים התיכון – גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פרוסות פלפל פפרוצ'יני (חריף) וגבינת מוצרלה עם קורט אורגנו". אכן נשמע מבטיח.

רצינו לאכול בדיוק בשמונה בערב ולשמחתנו השליח הגיע בול בזמן, ממש כמו שעון שוויצרי. נקודות זכות נוספות (ועוד כמה שקלים בטיפ) קיבל השליח על כך שהגדיל ראש ולא צלצל באינטרקום, אלא התקשר כדי לוודא באיזו קומה אנחנו נמצאים. בכך הוא חסך לנו את רעש האינטרקום המעצבן שמלווה לא אחת בהפרעה לשינה של הזאטוטה.

ועכשיו לדבר שלשמו התכנסנו: הפיצה עצמה הגיעה חמה, והטעם? פשוט מעולה. בלי להגזים, באמת הייתה בפה ובבטן תחושה של מסע מענג באגן הים התיכון, כמו שהבטיחו בתפריט. השילוב בין הירקות (שהונחו בנדיבות על הבצק), גבינת הפטה ופרוסות הפלפל החריף יצרו את אחד ממגשי הפיצה הטובים שאכלנו בישראל.

אגב, אם אתם בעניין, באתר גם מאפשרים לכם לבנות פיצה עם התוספות האהובות עליכם, למרות שלדעתנו לא חסרות אפשרויות מעניינות ושלל מבצעים על התפריט המובנה, כולל פיצות אישיות, מנות צד (כנפיים, פפרוני רול, ועוד), קינוחים ושתייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר