אורית פוקס
אורית פוקס

"התמידי לחייך גם כשבא לך לבכות. החיוך ימגנט את השמחה ללבך ושוב הזוהר ישוב לפנייך"

התקופה הזו של הסתיו כשהקיץ מאחורינו ומשבי רוח מלטפים מתחילים לקרר את הטמפרטורות לפעמים קצת מעציבה, אז חשבתי לכתוב עבור הנשים

פורסם בתאריך: 8.10.18 14:09

-->

התקופה הזו של הסתיו כשהקיץ מאחורינו ומשבי רוח מלטפים מתחילים לקרר את הטמפרטורות לפעמים קצת מעציבה, אז חשבתי לכתוב עבור הנשים. זה ברור, לי בכל אופן, שטיפוח ויופי מעניק לנו תחושת שמחה ותחושת אנרגיה נהדרת, לכן אתן לכן נקודות בסיסיות להשמה בתקווה שתראו כמוני קשר מתוק בין טיפוח ויופי לחיים טובים ואיכותיים יותר.

שינה: העייפות לדעתי זה האויב מספר 1 של האישה וליופייה. מומלץ להקפיד על 8 שעות שינה רצופות. כשאת עירנית עור פנייך יגיב בהתאם ויהיה זוהר מתמיד. בנוסף, עינייך יבריקו.

פעילות גופנית: לא ייאמן שמייד בזמן הפעילות הגופנית מנוטרלים באופן מיידי מצבי רוח רעים. את מרגישה תחושה של אושר, של אמביציה ומצב הרוח משתפר פלאים. את נראית נפלא ברגע. כדאי תמיד להיות בתנועה, לבחור במדרגות במקום במעלית זה גם מועיל אם אין לך זמן לחדרי כושר, וכמובן מצויין לבריאות.

מחשבות חיוביות: תמיד, בכל רגע, מומלץ להנות מחווית החיים. גם ברגעים יותר קשים צריך להבין שהכל לטובה. התמידי לחייך גם כשבא לך לבכות. החיוך ימגנט את השמחה ללבך ושוב הזוהר ישוב לפנייך.

אהבה: אהבה מעניקה לנו אושר ואנרגיות טובות. תדעי לאהוב ולקבל אהבה בחזרה. לעולם לא לכעוס, לדעת לסלק מחשבות רעות ורק לשמוח בהצלחת האחר. התגמול לכך מגיע כניצוצות מלאכים. הלב מתמלא והכל מסביב כל כך יפה ומרהיב.

תזונה נכונה: אני מודה שלרב אני לא אוכלת לפי הספרים, אבל לא לוותר על פירות וירקות. אספר שמדי יום אני משלימה בויטמינים A C E (נהדר לשמירת עור ויופי בין היתר), אומגה 3, פרוביוטיקה, מגנזיום, ברזל B12 (כי הפסקתי לאכול בשר), קולגן, ויטמין D. כל יום.

בנוסף אני עושה טיפולי אולטראסאונד ומנורות לד מיוחדות לפנים עם מיכשור שקניתי הבייתה. אני טיפה מגזימה, אבל נהנית. מכונות שיזוף מקצועיות, מכונות לבניית ציפורניים, תוספות שיער בהלחמה וחומרי הבהרה. קונה ועושה הכל לעצמי. זו האמת. טיפולים לעור הגוף, ממיס שומנים, גם במכשיר אולטראסאונד ייחודי. אם אמשיך לפרט אוכל לכתוב ספר רק על זה. גם שיער מסודר ואיפור חובה. לא לצאת מהבית לא מאופרות. זה חוק!

לסיכום, כמו שאני תמיד אומרת, אני לא דופקת חשבון. לא מה ומו ומי יגידו, ומה אמרו. לא מעניין אותי מה חושבים. שיחשבו".

באהבה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר