בימת הנוער- צילום עיריית רחובות
בימת הנוער- צילום עיריית רחובות

יצאנו לדרך: הצגה חגיגית של מחזמר ״פיטר פן״ בהיכל התרבות העירוני- בית העם

האירוע נפתח על ידי ראש העיר, רחמים מלול, בהדלקת נרות חגיגית ושירי חנוכה יחד עם מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם

פורסם בתאריך: 22.12.22 08:58

-->

אל מול אולם מלא בקהל מפה לפה, הציגו ילדי בימת הנוער העירונית את ההצגה החגיגית של מחזמר ״פיטר פן״ , על העלילה והשירים, לקול תשואות הקהל.

בסיום ההצגה החגיגית בירך ראש העיר רחמים מלול את מאות הילדים המשתתפים במחזה ואמר: ״אתם נפלאים ואתן נפלאות! עבודה מצוינת שמצדיקה כל תקציב וכל השקעה שאנחנו מקדישים לטובת התרבות. הם עוד יגיעו רחוק בעתיד הקרוב. תודה לכם על מחזמר נהדר, אתם מסמלים את האור של חנוכה, האור של התרבות והמקצוענות״ הוא הודה לחניכי בימת הנוער ולכל צוות החברה העירונית רחובות בראשות המנכ״ל אייל פרנקל, וסיפר לקהל כי החניכים עבדו במשך חודשים רבים לקראת המחזמר בחנוכה.

חבר המועצה עודד עמרם אמר כי ״אני כל פעם מתפעל מחדש מבימת הנוער העירונית, חלק מרכזי בתרבות בעיר רחובות. מייד אחרי חנוכה נתחיל לעבוד על מופע פורים. תודה רבה לראש העיר על הגיבוי המלא ועל הנכונות להשקיע בבימת הנוער ללא הגבלה״

מ״מ מנכ״ל היכל התרבות אילן גרזי אמר כי ״מדי שנה אנחנו מעלים את הרף. מחזמר בימת הנוער מתחרה בכבוד בכל מופעי חנוכה ותושבי רחובות ממלאים את ההיכל ארבע פעמים ביום. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בהצלחה של המופע השנה״

 

מדובר במחזמר המיתולוג של ירון כפכפי, שכתב אותו ואת פזמוניו יחד עם נועה ברנר. הילד הנצחי, שסיפורו שובה הלב הפך לקלאסיקה, חזר השנה אל הבמה ברחובות בגרסה קצבית ומעודכנת, שתישא בעזרת מעט אבק פיות את הילדים הצעירים ואת הילדים המבוגרים, אל אי של הרפתקאות, גיבורים, שודדי ים, אינדיאנים ובנות ים. בעזרת קסם התיאטרון, בתפאורה קסומה, בתלבושות מרהיבות ובמוסיקה מקורית ומכשפת של ירון כפכפי, ילדי בימת הנוער לוקחים אותנו אל ארץ "לעולם לא". לאורך השנים כיכבו בהפקה כוכבים גדולים דוגמת הראל סקעת, עופר שכטר, לירון לב, חנוך רוזן ואחרים.

בקהל ישבו גם חברות וחברי מועצת העיר, מנכ״ל החברה העירונית אייל פרנקל, ז׳ק זרביב במאי ההצגה ומ״מ מנכ״ל היכל התרבות אילן גרזי , נועה ברנר, שלמה טולדו מנהל מחלקת אירועים והפקות ועוד.

חניכי בימת הנוער החלו כבר בחודשים האחרונים בחזרות מרובות ומאומצות על מנת להעביר את קהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת. מאחורי הקלעים פועל כל העת המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכולל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה – כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר