חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

פורסם בתאריך: 19.12.22 12:37

-->

הסרום מחדש עור של ביופור הוא על בסיס פפטידים פעילים, נוגדי חמצון ומרכיבים משקמים. הסרום מצטיין במרקם נעים וקטיפתי ומותאם לכל סוגי העור. מעלה את רמת הלחות ומרכך את העור. מסייע להאטה בהופעת סימני הגיל, ומרענן את מראה העור. מסייע בטיפול בנזקי השמש. להשיג אצל הקוסמטיקאיות.

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק בושם חדש בניחוח שלא ניתן לעמוד בפניו: ICON GLEAM נוצץ. ICON GLEAM הוא הבושם החדש והמפתיע מסדרת הבישום ICON. מידת ההתמכרות אליו יוצאת דופן והוא חוצה דורות וניחוחות – כל מי שמריחה אותו מתאהבת מיד.

לרגל חגיגות סילבסטר 2023 רשת SACARA מציעה פלטת צלליות POP STAR מקולקציית הקפסולה בחתימה האישית של אנה זק הפרזנטורית של המותג:  SACARA X ANNA ZAK .הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד-חום נייטרליים, גם גוונים כהים להצללה עמוקה וגם גוונים בהירים להארה, כך שהיא תתאים לכל גווני העור.  מתוך שמונה הגוונים, ארבעה מתוכם בגימוט מאט וארבעה בגימור משי.

מותג האיפור MILUCCA (מילוקה), משיק בסופר-פארם סדרה חדשה של שפתונים מבריקים.מדובר בסדרה של שמונה גוונים, בעלת פורמולה עשירה בלחות בגימור מבריק המעניקה לשפתיים מראה מלא ועסיסי במיוחד. מחיר שפתון יעמוד על 24.90 שקל

אקווה אלגוריה, קולקציית בישום בהשראת הטבע שהושקה לראשונה ב-1999, היא מניפסט אמיתי. הקולקציה הכוללת 12 ניחוחות מגלמת נאמנה את ערכי גרלן פריז וקשריו ההדוקים עם הטבע ונפלאותיו. קולקציית אקווה אלגוריה הופכת לחוד החנית של גישת הקיימות של גרלן ולסמלן של שתי מהפכות; ראשית, הטבעיות. כל אחד מניחוחות הקולקציה מורכב מ-%90 עד %95 רכיבים ממקור טבעי* וכולל אלכוהול טבעי העשוי שורשי סלק אורגני.  שנית, עיצוב אקולוגי; הבקבוק מפואר ונחשק יותר, מיוצר כעת מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר אינסופי.

שלושת הגוונים האהובים והמוכרים של לבלו עכשיו עם נסיכות דיסני שכולם אוהבים. מכיל את הפורמולה הייחודית של לבלו המעניקה לחות מתמשכת, ברק עדין וטיפוח לשפתיים. מוצרי הסדרה מועשרים בשמנים טבעיים, ללא תוספת שמן מינרלי ועם מרקם ענוג למניעת יובש המעניק לחות לשפתיים של עד 24 שעות.

קלרינס גאה להשיק גרסה מעודכנת של שמן הטיפוח לשפתיים טבעית ועשירה במרכיבי טיפוח לשפתיים ,המעניקות ברק, הזנה, והרגשת נוחות עם 98% מרכיבים המעניקים טיפוח אמיתי לשפתיים, 93% מרכיבים ממקור טבעי ו-30% שמנים על בסיס צמחי הזנה שמן חוחובה אורגנית, שמן אגוזי לוז ומרכיב כוכב חדש שמן אורגני מורדים מתוקים.

מותג הטיפוח הבינלאומי  SABONהמוכר בזכות  מוצרי הטיפוח איכותיים בעלי ניחוחות בלתי נשכחים, משיק סדרת מוצרים חדשה לטיפוח הפנים. הקולקציה החדשה  GLOW FACE CARE מורכבת ממינרלים ייחודים מים המלח אשר להם מתווספים מרכיבים מורד דמשק, צמח בעל סגולות טיפוח והענקת זוהר לעור. זוהי סדרת המוצרים הראשונה של SABON בעלת תו תקן אורגני בינלאומי. מוצרי הסדרה (למעט מוצר Rose Steam בקולקציה) זכו לתו התקן אשר ממחיש אף הוא את איכות המוצרים ומחויבות המותג להעניק לקהל הלקוחות את הטוב ביותר.

חברת הרבלייף משיקה קרם עיניים עשיר בלחות, לשיפור המראה העדין של העור העדין באזור העיניים: מסייע בהפחתת היווצרות קמטי הבעה וגיל סביב העיניים ומשפר באופן משמעותי את רמת הלחות בעור למשך 8 שעות.

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף, משיק את מגוון מוצרי המותג, בקטגוריות השונות:שמפו, מרכך, תחליב רחצה, בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי.  הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן.כמו כן, המיתוג החדש כולל לוגו חדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה:הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר, הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר