תפוזינה (צילום: סטודיו יפאורה)
תפוזינה (צילום: סטודיו יפאורה)

חדש על המדף: ערגליות, פופקורן, טיקה מסאלה ועוד

מיקס ערגליות, סדרה חדשה של תפוזינה, כשפופקורן ובמבה נפגשים, רוטב לטיקה מסאלה, מרכך כביסה מרוכז, שקיות אוכל חדשות לכריכים, ויין לבן יבש

פורסם בתאריך: 4.7.21 10:39

-->

הערגליות שכולנו גדלנו עליהן קיבלו לאורך השנים האחרונות חידושים בדמות מילוי תפוז, פטל ותפוח לצד השוקולד והתות המסורתיים. כעת, בפעם הראשונה אסם מערבבת את הטעמים למי שאוהב גם וגם, ומשיקה את ערגליות מיקס. בשקית אחת תוכלו למצוא גם ערגליות במילוי תות וגם ערגליות במילוי שוקו.

המוצר מושק באריזת שקית בלבד, ללא אריזת הקרטון המוכרת של ערגליות, כחלק ממהלך כולל של הפחתת שימוש באריזות מוצרים ושמירה על הסביבה.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "השקת ערגליות מיקס היא נדבך נוסף בהשקעה ובפוקוס שאנחנו שמים על הצורך לתת לצרכנים את הפינוק הקטן ברגעים שהם הכי צריכים אותו במהלך היום. מהיום כבר לא צריך להתווכח מה יותר טעים אם השוקו או התות, אלא אפשר לגוון ולהנות משני הטעמים יחד בשקית אחת".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים כפליים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ערגליות מיקס (צילום: סטודיו אסם)

ערגליות מיקס (צילום: סטודיו אסם)

 

תפוזינה יוצאת בסדרה חדשה – ENJOY – עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד, מחוזקים בויטמין C ובטעמים של קיץ: תפוזינה תפוז אננס, תפוזינה תפוז פסיפלורה, תפוזינה תפוז מנגו ותפוזינה תפוז גזר.

סדרת ENJOY מצטרפת אל הטעמים הקלאסיים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונדה ורודה, לימונענע, תפוחים, תפוזים לייט, אשכוליות לייט.

טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "כבכל קיץ אנחנו מרחיבים את מגוון הטעמים שלנו. השנה במסגרת ההשקה המחודשת בחרנו להשיק את סדרת הפרימיום ENJOY עם אחוזי פרי גבוהים ובטעמים אהובים".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מיוחד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

תפוזינה (צילום: סטודיו יפאורה)

תפוזינה (צילום: סטודיו יפאורה)

 

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של פופקו – פופקורן במבה, חטיף בוטנים וקרמל בטעם המוכר והאהוב של במבה. השילוב בין הפופקורן שמתפצח בפה לציפוי העשיר בטעם במבה יוצר חטיף מתוק-מלוח מפנק וחוויה מרגשת ומהנה במיוחד.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "אסם-נסטלה שמה לעצמה מטרה לזהות טרנדים חדשים, אחד מהם הוא בסגמנט הפופקורן שצובר תאוצה בישראל ובעולם. הקהל הישראלי מגלה פתיחות לטעמים חדשים ואנחנו צופים שפופקורן במבה החדש, המשלב טעמים של שני חטיפים אהובים, יתגלה לצרכנים כטעים, חדשני ומסקרן".
ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מוזר בהתחלה, טעים בהמשך.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

פופקו במבה (צילום: סטודיו אסם)

פופקו במבה (צילום: סטודיו אסם)

 

אסם מרחיבה את מגוון הרטבים האסייאתים שלה ומשיקה רוטב לטיקה מסאלה. מנת הטיקה מסאלה היא מנת הדגל המסורתית, מוכרת ואהובה מאד במטבח ההודי. מדובר בעוף מבושל היטב ברוטב מסורתי ייחודי שלא כולם מצליחים להגיע לאיזון טעמים הנדרש כדי שהמנה תהיה טעימה ואותנטית בדיוק כמו במקור. לצורך כך משיקה אסם את הרוטב הייחודי במתכונת קלה להכנה מיידית – להוסיף, לבשל ולהגיש.

ליעד שובל, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אנחנו באסם נסטלה גאים להוביל קו חדשני בכל מגוון המוצרים שלנו, החל מהמוצר הבסיסי ועד לרטבי התיבול, הכל על מנת לסייע לצרכן שלנו לבשל אוכל בריא וטעים ברמה של מסעדה – בלי מאמץ ובלי צורך לצאת מהבית בקונספט של להוסיף, לבשל, להגיש. הרוטב החדש פותח במיוחד לישראלים שלא מתמחים בבישול הודי אך אוהבים ומעוניינים בטעם הזה והוא מצטרף לסדרה קיימת שנחשפה לצרכן הישראלי והתקבלה באהבה. הסדרה האסייאתית היא סיפור הצלחה, כובשת בטעמים ובדיוק שלה 40% משוק רטבי התיבול האסייאתים. אנו שמחים להיות חלק חשוב מהמטבח של הצרכנים שלנו, להוביל טרנדים חדשים ולהיענות לצרכים חדשים ומגוונים".

למתכונים כנסו לאתר בישולים:  https://www.bishulim.co.il/

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים מאוד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

רוטב טיקה מסאלה (צילום: סטודיו אסם)

רוטב טיקה מסאלה (צילום: סטודיו אסם)

הקיץ בפתח, עונת פרחי הבר בשיאה ובימים אלה משיק מותג Lenor מרכך כביסה מרוכז בניחוח פרחי בר וגרגירי יער טרופי.

המרכך החדש – לנור ורוד, בניחוח פרחי בר, מותאם לשימוש בכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומשאיר את הבגדים רכים ונעימים מבלי להותיר על הבד שאריות כימיקלים העלולים להזיק לעור. בנוסף, הודות לנוסחה החדשנית והמתקדמת, מעניק המרכך ריח הנשאר עד כשבוע על הבגד, לרבות מצעים וכלי מיטה. הרכות מספקת תחושת נוחות, מונעת קמטים ומקלה על הגיהוץ.

המוצר נבדק דרמטולוגית.

מחיר: 12.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

שורה תחתונה: פקק אחד קטן עושה הבדל גדול.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

לנור ורוד (צילום: יח"צ)

לנור ורוד (צילום: יח"צ)

 

המותג Shiny פתרונות מבריקים משיק שקיות אוכל חדשות לכריכים. שקיות האוכל עשויות מנייר שעמיד יותר לנוזלים ושומנים, כאשר על גבי השקית יש מקום מיוחד לכתיבת ברכה או מסר מעצים למי שמכינים עבורו את הכריך. שקיות האוכל מושלמות לארוחות בבית הספר ושימושיות לטיולים ומתאימות מבחינת הגודל לכריכים, פיתות ולחמניות.

השקיות מגיעות באריזות של 50 ו-100 יחידות, במחיר 5.90 ו-9.90 שקלים בהתאמה.

מותג שייני כולל גם מטלית מיקרופייבר Smile לניקוי כל סוג המשטחים, מטלית מיקרופייבר Smile לניקוי הרצפה, מטליות לחות חד פעמיות לניקוי והברקת רצפות בניחוח מרכך כביסה, ספוגית black magic לקרצוף סירים (לכלוך קשה), כריות מתכת לניקוי יסודי, כריות פנינה עדינות לקרצוף עדין, ועוד.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מוצרים מעולים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

שקיות אוכל (צילום: יח"צ)

שקיות אוכל (צילום: יח"צ)

 

חדש מ'יקבי כרמל': לרגל עונת הקיץ סדרת VINO מתרחבת עם VINO לבן יבש 2020, בעל ניחוחות פרי בולטים וטעם עשיר.

סדרת VINO נוצרה בהשראת המונח "וינו דה טאבולה", יין השולחן באיטלקית, או "יין הבית". בסדרה יינות צעירים פירותיים וקלים לשתייה, בשל אחוז האלכוהול הנמוך יחסית למרבית היינות השולחניים.

מאופיין בגוף קליל וצעיר וסיומת מאוזנת וילווה יפה מנות של גבינות, דגים וארוחות קלות.

מחיר: 19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מתאים לכל חך ולכל כיס.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

vino לבן יבש (צילום: איל קרן)

vino לבן יבש (צילום: איל קרן)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר