ג'ייד סדרת CB2 BOTANIC (צילום: יח"צ)
ג'ייד סדרת CB2 BOTANIC (צילום: יח"צ)

כשטבע, מדע ומסורת נפגשים

מוצרי אנטי אייג'ינג טבעיים, סדרת טיפוח על בסיס שמן זרעי קנאביס, טחינה אורגנית בבקבוק לחיץ, לחמית כוסמין, ותה ירוק מועשר

פורסם בתאריך: 22.11.20 09:37

-->

מותג הטיפוח ד"ר דבור משיק סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג לעור הפנים. סדרת המוצרים הטבעית מבוססת על מסורת השימוש בצמחי המרפא הבלעדית של החברה. כל מוצרי הסדרה ללא אלכוהול, ללא פארבנים, ללא שמנים מינרליים וללא מרכיבים סינתטיים.

קרם נגד קמטים: קרם נגד קמטים רב עוצמה לשיפור מראה העור ונגד קמטים וריפיון. עשיר במרכיבים פעילים לטיפול בסימני הזדקנות. הקרם מועשר במרכיבים טבעיים המרווים את העור בלחות, מחליקים קמטוטי יובש ומעדנים את עומק הקמטים. מכיל פיטואסטרוגנים, וויטמינים וחמאת שיאה המעניקים הזנה עמוקה ומגע רך וקטיפתי לעור. תמצית פרחי סחלב, עלה זית וצמחי מרפא גליליים מעניקים אנרגיה לתהליכי התחדשות ומראה רענן וחיוני. מבושם בניחוח טבעי, נספג בקלות ומשקם מראה עור עייף ומקומט. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר: 178 שקלים. תכולה: 50 מ"ל.

סרום עשיר לפנים ועיניים: סרום עשיר במרכיבים פעילים, בעל מרקם קטיפתי, לטיפול ממוקד בכל סימני ההזדקנות של העור העדין מסביב העיניים ובפנים. מועשר בנוגדי חמצון – אנטי אוקסידנטים, וויטמין C ו-E וחומרי לחות טבעיים. הסרום מחליק עומק קמטים, מבהיר כתמים ומונע סימני עייפות, מעודד את תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור ליצירת מראה רענן וצעיר יותר, מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק מגע רך ונעים לעור, מתאים לשימוש גם סביב אזור העיניים העדין. נספג במהירות בניחוח טבעי ועדין.

מחיר: 168 שקלים. תכולה: 30 מ"ל.

סרום מתיחה מחדש: סרום יוקרתי המורכב משני צמחים בעלי תוחלת חיים ארוכה: תמצית אורכידיאה (סחלב לבן) ותמצית עלי זית. הקרם מכיל רכיבים פעילים נגד קמטים, רדיקלים חופשיים ונוגדי חמצון חזקים. תחליף טבעי למרכיבים כימיים להחלקת קמטים ומתיחת העור באפקט מהיר של מספר דקות.

מחיר: 178 שקלים. תכולה: 50 מ"ל.

קרם לילה אנטי אייג'ינג: קרם הזנה עשיר המשלב מרכיבים פעילים לטיפול בסימני ההזדקנות של העור, עשיר במרכיבים טבעיים המעודדים את פעולת התיקון העצמית של העור בשעות הלילה. הקרם מחליק קמטוטי יובש ומעדן את עומק הקמטים, מעניק רכות וגמישות לעור, מעודד תהליכי התחדשות למראה צעיר ורענן בכל בוקר. קרם הלילה מועשר בחומצות אמינו, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים – תמציות רימון, צמח הקדד ותה ירוק, המשפרים את תהליכי תיקון הנזקים בשעות הלילה ומחזקים את כל שכבות העור. בנוסף, מכיל תמציות צמחים ושמנים טבעיים המעשירים את העור בלחות, מעניקים אנרגיה לתהליכי התחדשות ושומרים על גמישות ורכות העור. מבושם בניחוח טבעי, נספג בקלות ומשקם מראה עור עייף, דהוי ומקומט. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 120 שקלים. תכולה: 50 מ"ל.

מסיכת פנים מחדשת 4 ב-1: משלבת סודות צמחי הגליל מחדירה חיים וחיוניות לעור ומעניקה לו מראה צעיר ומגע של משי. משמשת לטשטוש כתמים, קמטים וצמצום נקבוביות. מבוססת על פורמולה סודית אשר שימשה אלפי שנים את הנשים בהרי הגליל.

מחיר: 189 שקלים. תכולה: 50 מ"ל.

קרם עיניים לעיגולים שחורים: מסייע להפחתת עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים ממצק ומעניק לעיניים מראה רענן וצעיר. מכיל תמציות צמחים ושמנים צמחיים המזינים באופן מידי את העור ומעשירים אותו בלחות ומחזק את מרקם העור, מונע שקיות, כהויות ועיגולים שחורים. מועשר בתמציות צמחים ייחודיות ופעילות כגון: קינואה , תמצית פרחי הרוזמרין , עלי זית וחומצות אמיניות חיוניות לאזור רגיש ומיוחד זה. עשיר בוויטמינים טבעיים, חומרי לחות יעילים כמו חמאת שיאה, שמנים מזינים טבעיים ומונעי חמצון.

מחיר:198 שקלים. תכולה: 30 מ"ל.

ערכת אנטי-איג'יינג: ערכת אנטי אייג'ינג הכוללת שלושה מוצרים המוצעים במחיר מיוחד: קרם נגד קמטים 50 מ"ל, קרם לילה 50 מ"ל סרום פנים ועיניים 30 מ"ל.

מחיר: 350 שקלים.

ניתן להשיג באתר https://drdabour.co.il/.

שורה תחתונה: מצוין.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

דוקטור דבור סרום פנים ועיניים (צילום: עומרי שפירא)

דוקטור דבור סרום פנים ועיניים (צילום: עומרי שפירא)

 

 

מותג היופי ג'ייד משיק את CB2 BOTANIC, סדרת טיפוח חדשנית על בסיס שמן זרעי קנאביס להרגעה ושיקום עור הפנים. הנוסחה משלבת מרכיבים טבעיים רבי עוצמה שמן זרעי קנאביס, פטצ'ולי, שמני חוחובה, אבוקדו וחריע מרגיעים את העור, מרווים אותו בלחות ותורמים לריכוך שיקום וחידוש העור.

הסדרה מעניקה לעור הפנים לחות אינטנסיבית, מסייעת בהפגת מתחים ובחיזוק המחסום הטבעי של העור. היא בעלת תכונות נוגדות חמצון רבות עוצמה למראה עור חלק, רגוע ורווי בלחות לאורך כל שעות היום.

קרם במרקם "מוס – סופלה" מפנק ללחות אינטנסיבית ותחושת נינוחות ורוגע. מבוסס על שמנים צמחיים מרגיעים ויעילים במיוחד, המסייעים בהפגת מתחים ובחיזוק המחסום הטבעי של העור. הקרם העשיר נספג במהירות, מכיל ריכוז גבוה של שמן זרעי קנאביס סאטיבה, המופק מזרעי המפ בכבישה קרה. הנוסחה המתקדמת מבוססת על קומפלקס ™cb2-skin שמקורו בתמצית עלי פצ'ולי מובחרים בעלי תכונות מרגיעות ומשככות הפועלים נגד פגעי הזמן, וקומפלקס ייחודי של שלושה שמנים צמחיים – חוחובה, אבוקדו וחריע, המרווים את העור בלחות ותורמים לריכוך, שיקום וחידוש של העור.

שמן בוטני במרקם קליל בעל תכונות אנטי-סטרס לפנים ולצוואר: השמן הצמחי מכיל ריכוז גבוה של שמן זרעי קנאביס סאטיבה, המופק מזרעי המפ בכבישה קרה בשילוב, ™cb2-skin שמקורו בתמצית עלי פצ'ולי מובחרים בעלי תכונות מרגיעות. מרקם אליקסיר משיי מועשר בקומפלקסSilk Touch המורכב משמני קמומיל, מונוי וזרעי ענבים הידועים בתכונות האנטי אוקסידנטיים, מרגיעים ומרווים את העור בלחות, וכן בוויטמין E נוגד חמצון העוזר לשמור על אלסטיות ועמידות העור. השמן מותיר עור חלק, רך ורווי בלחות למשך כל שעות היום.

מחיר: קרם/שמן: 149 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין.

שורה תחתונה: העור שלכם יהיה ב-"היי".

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ג'ייד סדרת CB2 BOTANIC (צילום: יח"צ)

ג'ייד סדרת CB2 BOTANIC (צילום: יח"צ)

 

 

שופרסל, שמציינת בנובמבר את חודש הבריאות, מרחיבה את סדרת הטחינה האורגנית רבת המכר של שופרסל גרין- עם טחינה מוכנה לאכילה בבקבוק לחיץ ובשני טעמים: טחינה אורגנית בטעם טבעי וטחינה אורגנית בתוספת שום.

הטחינה האורגנית מיוצרת על ידי חברת "טחינה הנסיך" מהגליל התחתון ומהווה מקור טוב לברזל ולסיבים ללא תוספת מלח, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. הטחינה מגיעה כאמור בבקבוק לחיץ הכולל פקק מסיליקון, אשר מונע נזילה ומאפשר נוחות שימוש מירבית.

מבצע השקה: 12.90 שקלים לאריזת 300 גרם. ניתן להשיג בכל סניפי שופרסל ובאתר שופרסל Online.

שורה תחתונה: ללקק את האצבעות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

שופרסל טחינה אורגנית (צילום: יח"צ שופרסל)

שופרסל טחינה אורגנית (צילום: יח"צ שופרסל)

 

 

לקראת החורף, אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת מוצרי לחמית ומשיקה שני מוצרים חדשים המכילים כוסמין מלא: לחמית כוסמין ולחמית כוסמין עם פיזורי גרעיני דלעת.

סדרת לחמית הינה סדרת תחליפי לחם מצליחה המכילה 100% דגנים מלאים אשר מספקים אנרגיה לאורך זמן, תורמים לתחושת שובע ומסייעים בשמירה על תזונה מאוזנת, כל זאת ללא פשרה על הטעם המצוין. כוסמין הינו דגן מלא בעל טעם אגוזי עדין המכיל סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים ומשתלב נהדר במוצרי מאפה.

ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "סדרת המוצרים של לחמית אהובה מאוד בקרב הישראלים ומהווה תחליף לחם טעים ומפנק מאוד. כחברה הקשובה מאוד לפניות הצרכנים, זיהינו את הביקוש ההולך וגובר לצריכת כוסמין שלו יתרונות תזונתיים ברורים. אנחנו שמחים על הרחבת הסדרה ובטוחים שהצרכנים ייהנו מהמוצרים החדשים והטעימים במיוחד".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שורה תחתונה: טעים מאוד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

לחמית כוסמין (צילום: סטודיו אסם)

לחמית כוסמין (צילום: סטודיו אסם)

 

 

ויסוצקי משיקה תת-סדרה תחת סדרת ויסוצקי ירוק – בתוספת ויטמין C וויטמין D. 3 כוסות תה ירוק + ויטמינים C ו-D מספקות 30% מהקצובה היומית המומלצת לוויטמין C וויטמין D, ונותנות מענה הולם ומשלים לאורח חיים בריא של הצרכנים. הוויטמינים הוספו בטכנולוגיה מיוחדת השומרת על עמידותם גם במים רותחים.

בסדרה שלושה טעמים קיימים ואהובים בתוספת ויטמינים: תה ירוק לימונית לואיזה עם ויטמינים C+D, תה ירוק נענע עם ויטמינים C+D, תה ירוק לימונית ג'ינג'ר עם ויטמינים C+D.

לנוגד החמצון המסורתי EGCG, הקיים בתה ירוק בכמות גדולה, התווסף כעת ויטמין C – נוגד חמצון מוכר. השילוב של שני נוגדי חמצון – ויטמין C ו-EGCG – יוצר אפקט מעצים.

המחיר ללא שינוי, זהה לסדרת ויסוצקי ירוק.

שורה תחתונה: אחלה שתייה חמה לחורף.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ויסוצקי תה מועשר בויטמין די וסי (צילום: ברוך נאה)

ויסוצקי תה מועשר בויטמין די וסי (צילום: ברוך נאה)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר