איפור פנים (צילום: באדיבות מותג קימיון)
איפור פנים (צילום: באדיבות מותג קימיון)

רגע לפני פורים, בדקנו מוצרי איפור שמתאימים גם לילדים

מגוון מארזי איפור לפורים, משלוחי מנות עם עזרה לבעלי מוגבלויות, המיזם 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' מתרחב, יינות בטעמים של הזמרת והראפרית ניקי מינאז', וטעם חדש של משקה האנרגיה XL

פורסם בתאריך: 4.3.20 09:58

-->

המותג "קימיון" מציע לקראת פורים מארזים שונים המאגדים צבעי איפור לפנים, לגוף ולשיער, לשימוש ילדים ומבוגרים כאחד.

מארז אחד כולל ערכת צביעה לפנים, לגוף ולשיער בדמות 6 עפרונות קרם. העפרונות ניחנים במנגנון הפעלה ידידותי למאפר, המאפשר באמצעות סיבוב (המוכר מעפרונות האיפור הקונבנציונאליים ללא החידוד) את חשיפת הפיגמנט לביצוע האיפור. מחיר: 30 שקלים.

מארז שני כולל ערכת איפור המאגדת פלטת 8 גוונים ססגוניים, ספוגית לצביעת משטחים, 4 גווני נצנצים המשדרגים כל איפור בגווני זהב, ורוד, כחול ואולטרא סגול + 2 אפליקטורים המשמשים כמכחולים. מחיר: 35 שקלים.

מארז שלישי כולל ערכה המאגדת 8 גווני צבעים במרקם קרמי לצד שבלונות וספוגית אשר ניתן לייצר עמן מעין חותמות. מחיר: 17 שקלים.

על גבי האריזות מופיעות דמויות מאופרות כהמלצה ודוגמאות. המוצרים נטולי פארבנים, אינם רעילים והם ניתנים לשטיפה במים וסבון, אך הערכות אינן מיועדות לשימוש מתחת לגיל 3.

ניתן להשיג בפארמים ובחנויות ההפנינג ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: יפה, מרגיש קליל על העור וגם יורד בקלות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ערכות איפור פורים של קימיון (צילום: אלון גנון)

ערכות איפור פורים של קימיון (צילום: אלון גנון)

 

לכבוד פורים, מציע המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" מארזי חג מתוקים בעלי ערך מוסף לילדים ומבוגרים. המיזם מאפשר לרכוש מארזי שי בכל אחד מסניפי רשת ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ, בהם ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של חטיפים, ממתקים שונים ושוקולדים איכותיים, ארוזים במגוון תיקים שונים וקופסאות מעוצבות.
חברת "מילניום מרקטינג" פועלת בתחום התרומה לקהילה בשיתוף עם עמותת בית איזי שפירא, כמיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית, במטרה לגייס כספים לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות.

מחיר: 12-150 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן או בטלפון 1700707127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים), או באתר: http://www.keren-ahava.com.

שורה תחתונה: גם פתרון נוח למשלוח המנות וגם תורמים על הדרך לבעלי מוגבלויות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

משלוח מנות לפורים של המיזם החברתי ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא (צילום: יח"צ)

משלוח מנות לפורים של המיזם החברתי ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא (צילום: יח"צ)

 

Oral-B וסופר-פארם השיקו את קמפיין 'ישראל עוברת לחשמלית' הכולל שורת הטבות לשדרוג למברשת שיניים חשמלית. גולת הכותרת היא שמיזם 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' מתרחב לזמן מוגבל, ומוצע לילדים בגילאי 3-6 (במשך השנה המיזם פתוח לילדים בני 3 בלבד). בכך, עד לסוף חודש מרץ הערכה המסובסדת, הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים של Oral-B עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות, וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר על ידי האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים, תוצע במחיר מסובסד של 39.90 שקלים במקום 189.90 שקלים.

מברשת השיניים X Genius בעלת יתרונות רבים. Oral-B פיתחה אלגוריתם המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית ומידע הנצבר מאלפי דפוסי התנהגות אנושיים בצחצוח שיניים, בכדי ללמוד את סגנון הצחצוח האישי של כל משתמש. לאחר הלמידה היא "מאמנת" את המשתמש ומדריכה אותו עד להשגת הרגלי צחצוח ובריאות פה טובה יותר. טכנולוגיית הבינה המלאכותית בידית המברשת מזהה באילו אזורים בפה המשתמש מצחצח ועל איזה אזורים הוא צריך לתת יותר דגש, בודקת את משך הצחצוח, עוצמת הצחצוח להגנה על החניכיים, ועוד. למעשה, Genius X מציעה משוב בזמן אמת (וגם בדיעבד), באמצעות אפליקציית Oral-B ומדריכה את המשתמש לשיפור הצחצוח לבריאות פה טובה יותר.

כמו כן המברשת כוללת חיישן לחץ חזותי להגנה על השיניים והחניכיים, ובמידה ומפעילים לחץ חזק מדי במהלך הצחצוח המברשת מתריעה באופן חזותי ומורידה את העוצמה באופן אוטומטי כדי לשמור על בריאות החניכיים.

למברשת 6 מצבי צחצוח: ניקיון יומי, ניקיון עמוק, צחצוח עדין, הלבנה, ניקוי חניכיים וניקוי לשון.

מחיר: 39.90 שקלים עד ל-1.4. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם. למימוש המבצע יש להירשם באתר האינטרנט http://bit.ly/Oral-B-3-6 או לחפש "מברשת שיניים חשמלית לכל ילד" בגוגל.

שורה תחתונה: אחרי צחצוח כזה לא תוכלו לחזור לאחור.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ערכת המברשת החשמלית של ORAL B (צילום: יח"צ)

ערכת המברשת החשמלית של ORAL-B (צילום: יח"צ)

הזמרת והראפרית ניקי מינאז' אוחזת בליין של יינות בטעמים לצעירים, בשם MYX FUSION, הפופולריים מאוד בארצות הברית מאז 2013. לפני מספר חודשים החליטה מינאז' להכשיר את ליין המוצרים ולהתאימו לטובת הקהל היהודי והישראלי (מינאז' היא לא רק הפרזנטורית של MYX FUSIONS אלא גם אחת מבעלי החברה).

לאחר תהליך לא פשוט נחתו המוצרים בישראל ומינאז' ציינה: "אני שמחה ומתרגשת להשיק את ליין המוצרים הכשר. כרגע ייצרנו 2 מוצרים כשרים בטעמי ענבים ואפרסק, ואנחנו עובדים על ייצור טעמים נוספים, בדיוק כמו שיש בארצות הברית".

את הגרסה הכשרה בישראל משווקים צור עולם של יין, שמבטיחים שיהיו להיט בקרב הצעירים ממש כמו מעבר לים.

מחיר בקבוק המכיל 187 מ"ל: 10 שקלים. ניתן להשיגו בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

שורה תחתונה: יין מוגז בטעמים עדינים ומפתיעים לטובה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

MYX FUSION בטעם ענבים (צילום: יח"צ)

MYX FUSION בטעם ענבים (צילום: יח"צ)

 

משקה האנרגיהXL משיק טעם חדש – נענע ליים, עם שיתוף פעולה מפתיע בינו לבין חברת הקורקינטים LIME.

הטעם החדש מגיע כחלק מסדרת XL TEN, סדרת משקאות האנרגיה ללא סוכר עם 10 קלוריות בלבד לפחית. במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת הקורקינטים, המותג יפרסם קוד ברשתות החברתיות ובאמצעותו יהיה ניתן לשחרר את נעילת הקורקינט שך LIME ללא תשלום. קוד הקופון הינו XLNANALIME (מוגבל לשימוש אחד למשתמש החל מה-23.2 עד גמר המלאי).

במסגרת ההשקה יימכר מארז מיוחד באתר המכר בלנד. המארז יכלול 2 פחיות XL TEN נענע ליים, בקבוקון וודקה אבסולוט 50 מ"ל, 2 כוסות זכוכית, 2 קוביות קרח רב פעמיות ומתכון לקוקטייל מרים במיוחד. לינק לרכישה: https://bit.ly/2SynQW3.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים ומרענן.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

XL בטעם נענע ליים (צילום: יח"צ)

XL בטעם נענע ליים (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר