יריד יד שנייה בקרית משה
יריד יד שנייה בקרית משה

ספרים, משחקים, תכשיטים, בגדים ועוד: יריד יד שנייה לתושבי רחובות חוזר לקרית משה

לאור ההצלחה בשנים קודמות, משפחות מקרית משה יקיימו יריד יד שנייה ביוזמת קבוצת נשים רחובותיות ובשיתוף רשת חוויות, במטרה לקדם את המודעות לשימוש חסכוני במוצרי צריכה ושמירה על הסביבה. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 3.3.20 15:05

-->

ביום חמישי ה-12.3.20 החל משעה 16:30 ועד 19:30 ייערך בחוויות קרית משה יריד יד שנייה. היריד ייערך זו הפעם השלישית לאור הצלחת הירידים הקודמים. למבקרים יוצע מגוון רחב של מוצרי יד שנייה שיימכרו על ידי משפחות מהשכונה במחיר סמלי, החל משקל אחד ועד 20 שקלים לפריט. בין המוצרים שיוצעו ביריד: ספרים, משחקים, תכשיטים, בגדים, חפצי נוי ועוד. לצד דוכני המכירה יתקיים במהלך האירוע מופע של חוג ההישרדות של תלמידי "דניס הישרדות" בניהולו של אריק עבדוש.

היריד נערך ביוזמת קבוצת נשים רחובותיות בשיתוף עם רשת חוויות, במטרה לקדם את המודעות לשימוש חוזר וחסכוני במוצרי צריכה ולשמירה על הסביבה.

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן: "רשת חוויות רואה חשיבות גדולה ביצירת שיתופי פעולה עם התושבים וקידום יוזמות שמגיעות מהשטח. האירוע משקף הן את המעורבות החברתית והחיבורים בין קהילות העיר והן את הרצון המשותף לעלות לסדר היום נושאים חברתיים סביבתיים. אנו מודים לקבוצת הנשים שיזמה את האירוע ולצוות חוויות שמסייע בהוצאתו לפועל, גולן ביטון, אורנית כוכבי וחנה פרץ".

הדסה אשד, מיוזמות היריד: "נוסף למטרתו של היריד להגביר את המודעות לשימוש חוזר, הוא מהווה גם אירוע חווייתי לכל המשפחה ומאפשר מקום מפגש ערכי לתושבי השכונה. מחמם את הלב לראות את המשפחות הנרתמות מדי יריד להקים דוכן ולקחת חלק במיזם, ואת המבקרים הרבים שבאים לתמוך ביוזמה וכמובן גם לרכוש לעצמם כמה מוצרים חדשים ישנים".

יום חמישי ה-12.3.20 בין השעות 16:30-19:30, חוויות קרית משה, רחוב קלמן גבריאלוב 20.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר