שרון ליברמן (צילום: מאיסה)
שרון ליברמן (צילום: מאיסה)

פורים בקניון רחובות: כוכבי ילדים, מופעי יוטיוברים ומפגש מעריצים

קניון רחובות יקיים יומיים של פסטיבל פורים עם עידו שיר, דורון ביטון, מאור גמליאל, מישל זובין, ארתור אדלין, ניקול אדלין, שרון ליברמן ואחרים. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 20.2.20 06:47

-->

קניון רחובות יערוך פסטיבל פורים ענק עם מגוון הופעות של כוכבי ילדים, בני נוער ויוטיוברים מובילים. הפסטיבל ייערך בין התאריכים 10-11.3 ובין כוכבי היוטיוב ישתתפו בו: עידו שיר, דורון ביטון, מישל זובין ועוד. כמו כן, תתקיים הופעת ענק של כוכב התיפוף רונו שיארח את איסאטו אלוף הביטבוקס להופעה קצבית משולבת. בנוסף, הקניון יארח את היוטיוברית והטיקטוקית שרון ליברמן למפגש מעריצים וסלפי.

לו"ז פעילות הפסטיבל:

יום שלישי ה-10.3 בשעה 11:00 המופע של יניב המגניב: ליניב נמאס להיות מגניב ובא לו להיות גדול. הוא מנסה כל מני מקצועות עד שהוא מבין שזה לא באמת משנה באיזה מקצוע הוא יבחר, להיות מגניב זה אופי וכל אחד יכול להיות מגניב, ממש כמו יניב. מופע חדש, מצחיק וקצבי המשלב להיטים של כוכב הילדים האהוב.

יום שלישי ה-10.3 בשעה 17:30 פעילות יוטיוברים: מופעים של מיטב היוטיוברים בארץ, ביניהם: עידו שיר, דורון ביטון, מאור גמליאל, מישל זובין, ארתור אדלין וניקול אדלין.

יום רביעי ה-11.3, בשעה 11:00 המופע של רונו ואיסאטו: הופעה הכוללת כלי תיפוף חיים על הבמה. אסיאטו שחקן ראשי בווקה פיפל ועובד עם אמנים מהגדולים בארץ, כמו נועה קירל וסטפן. הוא מונה מעל 80 אלף עוקבים ברשתות המדיה השונות ומעל 100 אלף צפיות בקליפים.

יום רביעי ה-11.3 בשעה 17:30 מפגש מעריצים עם היוטיוברית והטיקטוקית שרון ליברמן: שרון התחילה בתור הביישנית בחבורת "חיים בחארטא", הפכה לדמות בולטת בחבורת "בלאגן", הנחתה את סדרת "הסאב הבא" (דומינו'ס פיצה) ופתחה ערוץ יוטיוב משלה שזכה ל-50 אלף עוקבים עוד לפני שפורסם בו סרטון אחד. שעה של כיף, אתגרים, שאלות תשובות, צחוקים וסלפי.

כמו כן, תתקיים קריאת המגילה בבית הכנסת בקניון ביום שני ה-9.3 החל מהשעה 19:00 ועד השעה 23:00, וביום שלישי ה-10.3 החל מהשעה 09:00 ועד השעה 17:00 בכל שעה עגולה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר