ויסוצקי במארז חגיגות 170 שנה (צילום: שייק דיזיין)
ויסוצקי במארז חגיגות 170 שנה (צילום: שייק דיזיין)

תה בניחוח של פעם, מאפים מתוקים, בירה טעימה וקרמים נגד היובש

חדש על המדף: קרמי גוף וידיים המעניקים לעור לחות ל-24 שעות, שמרים יבשים אינסטנט לאפייה, עוגות שמרים קראנץ' בטעמים מוכרים, תה באריזה מעוצבת ויוקרתית, ובירה מוכרת שעושה עלייה לישראל

פורסם בתאריך: 4.12.19 11:55

-->

כמו בכל שנה בתקופה זו הטמפרטורות יורדות, האוויר מתייבש והגשם מתחיל לטפטף. כך גם עור הגוף מתחיל להתייבש, נעשה נוקשה, אדמומי וסדוק, עקב רמה נמוכה של שומניות בשכבה החיצונית של העור (האפידרמיס). על מנת להשיב לעור הגוף את גמישותו ולמנוע סדקים ויובש, פיתחו מעבדות ד"ר פישר את סדרת אפקטיב קר – סדרת קרמי גוף וידיים המעניקים לעורך מראה בריא וצעיר יותר גם בתקופת החורף הקרה.

הסדרה בעלת נוסחה ייחודית לפעילות משלושת: גם לחות, גם הזנה וגם מניעת יובש. היא מכילה קרמי גוף וקרמי ידיים היפואלרגניים וללא פראבנים המטפלים באפקטיביות ביובש עור ושומרים על מאזן הלחות הטבעי של העור. הסדרה מתאימה לסוגי העור השונים ועברה בהצלחה מבדק לחות ל-24 שעות. הנוסחה העשירה של קרמי הגוף והידיים מכילה קומפלקס ויטמינים (E, פרו ויטמין B5 ו-B3) ומרכיבים אפקטיביים מעשירי לחות הנספגים במהירות ומונעים יובש עור לאורך זמן.

המוצרים בסדרה כוללים:

קרם גוף מולטי ויטמין לעור רגיל – יבש: מועשר בחלב ודבש ומרכיבי לחות המטפחים את עור הגוף, מעניקים לו לחות ורכות ומותירים את עורך גמיש, חלק ונעים למגע.

קרם גוף וקרם ידיים אינטנסיב לעור יבש – יבש במיוחד: להקלה מיידית במקרים של עור יבש ומחוספס. מועשרים בחמאת מנגו ו-AHA לחידוש מראה העור.

קרם גוף וקרם ידיים אינטנסיב רליף לעור יבש ומגורה: נוסחה עשירה ועדינה המכילה שמן שיבולת שועל, אלאנטונין ושמן שקדים, המטפלים ביובש עור ומרגיעים אדמומיות.

קרם גוף וקרם ידיים סנסיטיב לעור רגיש: קרם גוף לעור יבש ורגיש ללא בישום. מועשר בקומפלקס ייחודי של תה לבן ותה ירוק המסייעים בהגנה על העור מנזקי אקלים הגורמים ליובש ובתוספת תמציות אלוורה וקמומיל להרגעת העור.

מחיר קרמי גוף (תכולה: 700 מ"ל): 27.90 שקלים (במבצע 22.90 שקלים). קרמי ידיים (תכולה 150 מ"ל): 16.90 שקלים (במבצע 9.90 שקלים). ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

סדרת אפקטיב קר של ד"ר פישר (צילום: יעל האן)

סדרת אפקטיב קר של ד"ר פישר (צילום: יעל האן)

 

'מיה תעשיות מזון' מחזקת את קטגוריית האפייה ומשיקה לרגל חג החנוכה 'שמרים יבשים אינסטנט לאפייה', באריזת וואקום לשמירה על טריות לאורך זמן.

השמרים היבשים של 'מיה' מעניקים לבצק מרקם נוח לעיבוד. שמרים יבשים הינם בעלי זמן מדף ארוך יותר לעומת שמרים טריים ובנוסף הם פעילים יותר, סופגים מים במהירות ולכן אפשר להוסיף אותם ישירות לבצק, ללא צורך בהשריה. השמרים מגיעים כאמור באריזת ואקום לשמירה על טריות ובשני גדלים, באריזה של 125 גרם, או באריזה של 500 גרם.

טל שגיא, סמנכ"ל מכירות 'מיה תעשיות מזון': "קטגוריית האפייה בישראל נמצאת בצמיחה בשנים האחרונות ואנו ב'מיה תעשיות מזון' שמחים להנגיש מוצר מעולה נוסף לצרכן הישראלי – שמרים יבשים אינסטנט לאפיה, המצטרף למגוון המוצרים שלנו בקטגוריה".

קטגוריית האפייה של 'מיה תעשיות מזון' כוללת שלל מוצרים לאפייה, ביניהם: אבקת אפיה, סוכר וניל, פודינג אינסטנט, אבקת סוכר, שוקולד צ'יפס אמיתי, קמח תפוחי אדמה, סילאן טבעי ומוצרים רבים נוספים.

מחיר שמרים יבשים אינסטנט לאפייה 125 גרם: 3.90-5.90 שקלים. שמרים יבשים אינסטנט לאפייה 500 גרם: 10.90-14.90 שקלים. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל): רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

שמרים יבשים אינסטנט לאפיה של מיה

שמרים יבשים אינסטנט לאפיה של מיה

 

עלית מקבוצת שטראוס נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום המאפה, והפעם: עוגות קראנץ' שמרים שוקולד פרה, וקראנץ' שמרים פסק זמן. בהמשך מתוכננים טעמים נוספים.

תחום המאפה של עלית מקבוצת שטראוס נמצא במגמת צמיחה מזה ארבע שנים ברציפות. כניסתן למדף של עוגות המותגים הביאה את שטראוס לגידול של 7.8 נקודות בנתח השוק בקטגורית העוגות בתוך כשנתיים בלבד (סטורנקסט, אוג' 2019). בשתי הקטגוריות הצומחות, בראוניז ועוגות בחושות עשירות, שטראוס היא השחקן המוביל אל מול המתחרים בתחום.

מחיר: 16 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

עוגות קראנצ' עלית (צילום: סטודיו שטראוס)

עוגות קראנצ' עלית (צילום: סטודיו שטראוס)

לרגל חגיגות 170 שנה, ויסוצקי משיקה תה במהדורה מוגבלת באריזה מעוצבת ויוקרתית וב'ניחוח של פעם'. האריזה המעוצבת כוללת שקיקי תה פירמידה הכוללים תה מיוחד בחיתוך גדול, המעניק חווית שתייה עוצמתית וטעם עמוק למשקה, בטעמים המובילים של המותג: ירוק נענע וירוק לימונית לואיזה.

כבר מעל ל 170 שנה שויסוצקי חיה, נושמת ומרגשת את אוהבי התה הנאמנים בארץ ובעולם. זהו סיפורה של משפחה, חזון ותשוקה גדולה, שהחל הרבה לפני קום המדינה, ב-1849 "בבית התה הראשון" שפתח קלונימוס זאב ויסוצקי במוסקבה, והפך את התה שלו לאהוב ברחבי רוסיה ומזרח אירופה, מחצרו של הצאר ניקולאי ה-1 ועד לכל בית בעיר ובכפר.

סיפור ההצלחה הביא את ניחוחות התה דרך מדינות אירופה אל מעבר לים, לארצות הברית ולעולם כולו. זהו גם סיפור על החלום הציוני שדחף את שמעון זידלר, צאצאו של ויסוצקי, לפתוח ברחוב אלנבי בתל אביב של שנות ה-30 את בית האריזה הראשון לתה.

שלום זידלר, בעלים ויו"ר קבוצת ויסוצקי: "בעידן המהיר והקצבי בו אנו חיים, אני נרגש בכל שנה מחדש להמשיך את המסורת ולרגש את צרכני התה שלנו. לצד הכבוד לנוסטלגיה וההיצמדות לערכי הבסיס של החברה, אנו ממשיכים להצעיד אותה קדימה אל עבר הצלחות חדשות בארץ ובעולם. הסיפור שלנו הוא סיפור של חלום ציוני משפחתי שהתגשם והוא שזור בסיפורה של מדינת ישראל וטומן בחובו עבודה קשה, בשורה חדשה וכמובן קידמה וחדשנות שמנחים אותנו בכל יום מחדש למען הצרכנים הנאמנים שלנו, על מנת שנוכל להמשיך לחדש, לרגש ולהפתיע".

נילי צור, מנכ"לית ויסוצקי: "בעשור האחרון שוק התה עבר שינוי מהפכני. לקחנו על עצמנו לרענן את שוק התה ולבצע בו מהפכה. החל בהתמקדות בקטגוריית התה הירוק, שצמחה בעשרות אחוזים והפכה לאחת הקטגוריות הצומחות בישראל, בהמשך קטגוריה עם חדשנות בלתי פוסקת שכללה השקה מחודשת של סדרת חליטות הגן הקסום, והשקת סדרה של תה בשילוב פירות מיובשים לנשנוש".

מחיר: 19-23 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ויסוצקי במארז חגיגות 170 שנה (צילום: שייק דיזיין)

ויסוצקי במארז חגיגות 170 שנה (צילום: שייק דיזיין)

 

חברת האלכוהול AB InBEV בחרה בחברת "הכרם" כמי שתפיץ את בירת באדוויזר בישראל. AB InBEV הינה חברת האלכוהול הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר. היא מחזיקה בנתח שוק של כ-30% מכלל המכר של בירות בעולם ויש לה עשרות מותגים מובילים שחלקם כבר נמכרים בישראל, וביניהם: קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר, ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובאלי.

באדוויזר הוא מותג לאגר פרימיום הנמכר בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם, אשר נולד בסנט לואיס שבמיזורי בשנת 1876. המותג ממוקם במקום ה-33 ברשימת מותגי העל העולמיים. באדוויזר הינו לאגר זהוב בהיר, קליל ופריך, בעל 5% אלכוהול וטעם מאוזן ועגול בזכות הבשלה ארוכה וסבלנית האורכת חודש ימים. שימוש באורז כאחד הרכיבים הופך את שתיית הבירה לקלה מאוד ולא מכבידה – אידיאלי לאקלים ולקהל הישראלי.

מחיר: שישייה (330 מ"ל) 39.90 שקלים. 4 פחיות 0.5 ליטר 39.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות האלכוהול.

בירת באדוויזר (צילום: באדיבות יח"צ באדוויזר)

בירת באדוויזר (צילום: באדיבות יח"צ באדוויזר)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר