ג'מס רחובות (צילום: באדיבות רשת ג'מס)
ג'מס רחובות (צילום: באדיבות רשת ג'מס)

אוהבים בירה טרייה? רשת ג'מס (JEM'S) הגיעה לרחובות

רשת JEM'S הכוללת מבשלת בירה ועשרה מקומות שוקקים ברחבי הארץ, נכנסה גם לפארק המדע ברחובות, עם תשעה סוגים של בירה טרייה ואוכל טוב שמתלווה אליהם

פורסם בתאריך: 1.7.19 07:43

-->

רשת JEM'S פתחה את שעריה בפעם ה-11, הפעם בפארק המדע ברחובות. בג'מס מציעים תשעה סוגים של בירה טרייה ולא מסוננת, כזו שאינה מתועשת ואינה מכילה תוספות לא טבעיות או חומרים משמרים.

לצד הבירה האיכותית, מגישים כאן את כל מנות הדגל של הרשת, בדגש על אוכל טרי המיוצר במקום מדי יום. בין היתר תוכלו לזלול כאן נקניקיות הנעשות מבשר אנטריקוט וכבש, כבד קצוץ ביתי, סלופי ג'מס ואף מנות טבעוניות מיוחדות. לצד האוכל, הבירה והאווירה המיוחדת, יארח בקרוב ג'מס רחובות גם הופעות חיות של אמנים שונים.
בהקמת המקום הושקעה חשיבה רבה ועיצוב החלל כולל צינורות בירה התלויים על הקירות ועל התקרה, המובילים את הבירה הטרייה לברזים.

על רשת ג'מס ופעילותה המתרחבת אמונים דניאל אלון וג'רמי וולפלד, שניהם עולים מארצות הברית שבחרו בציונות והחליטו להשתקע בישראל. אל השניים הצטרף דרור ארז, הנמנה על מייסדי הרשת, ובין האנשים המקצוענים והמנוסים בתחום המזון והאירוח בישראל. מקור השם "ג'מס" מגיע משמו של וולפלד, אשר עזב את עבודתו כמנהל האירועים של הבית הלבן כדי להגשים את חלומו – לייצר בירה טרייה וטעימה בארץ ישראל.
דניאל אלון: "משפחת ג'מס מתרחבת ואנחנו נרגשים להביא את החוויה הייחודית של ג'מס גם לרחובות, עיר שמשקפת את ישראל היפה עם אוכלוסייה נהדרת וחברות ומוסדות מובילות בעולם. ג'מס היא לא רק בירה טרייה ואיכותית, אלא מותג שמביא עימו סטנדרט בלתי מתפשר של איכות וטריות וחוויה מיוחדת לאורחים שלנו בכל רחבי הארץ, ועכשיו גם לתושבי רחובות והסביבה. אני מזמין את כולם להגיע ולהתרגש איתנו".

ג'מס רחובות, רחוב הלל וחנן אופנהיימר 2, פארק המדע, רחובות. שעות פתיחה: א'-ה', 12:00 עד אחרון הלקוחות. טל': 088010800.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר