קולקציית שבועות של מגנוליה (צילום: דביר כחלון)
קולקציית שבועות של מגנוליה (צילום: דביר כחלון)

גבינות, פסטות, ירקות, צנימים ואפילו תכשיטים לשבועות

חדש על המדף: מהדורת הגבינות המיוחדות של גד לשבועות, זן גזר ייחודי וקראנצ'י, סדרת פסטה מצוננת, צנימים עגולים בשני טעמים חדשים, וקולקציית תכשיטים עדינה בשילוב אלמנטים של פרחים ועלים

פורסם בתאריך: 23.5.19 09:13

-->

חג שבועות בפתח, ואיתו מהדורת הגבינות המיוחדות של גד:

סדרת הגבינות הבשלות: כמו יין שמשתבח עם השנים גם בתהליך הכנת הגבינה הזמן שבו הגבינה מתגבשת משפר את האיכות והטעם באופן משמעותי. לתהליך זה קוראים הבחלה. עוצמת הטעם של הגבינות הבשלות והמרקם מושפעים ממשך היישון שלה. ככל שזמן ההבחלה ארוך יותר, כך גם הגבינה מקבלת טעם עמוק וארומטי יותר. רוב הגבינות הקשות היום בשוק בישראל עוברות הבחלה של חודש מקסימום. שוק הגבינות המיוחדות בישראל בשל לקפיצת המדרגה הבאה, ההבנה שגיל גבינה הוא פרמטר משמעותי בטעם והיכולת לבחור בין גבינות צעירות לגבינות בשלות. בסדרת הגבינות הבשלות תמצאו 3 סוגי גבינות – גאודה בקר, גאודה עיזים ומנצ'גו.

מחיר: 22.50 שקלים (משקל 150 גרם).

קוביות צפתית: הצפתית אהובה בזכות הרכות והמליחות העדינה שמאפיינות אותה. לראשונה בישראל הגבינה המקומית האהובה מגיעה בתצורתReady to use , חתוכה לקוביות לשימוש מהיר במטבח, לפיזור על סלט או נשנוש כפי שהיא.

מחיר: 16.50 (משקל 175 גרם אחרי סינון).

שמנת ניו יורק: גבינת שמנת ניו יורק מיוצרת בדיוק לפי המתכונת של גבינת השמנת הניו יורקית המקורית. טעמה טעם חלב רענן עם איזון מדויק בין מליחות למתיקות מרקמה עשיר במיוחד ועם זאת שמנתי ויציב והיא מעולה לאפייה. לכבוד חג השבועות הושק מארז בגודל מיוחד המתאים בכמותו בדיוק להכנת עוגת ניו יורק, הידוע כעוגת גבינה קלאסית ועשירה. על גבי האריזה טיפים להכנת עוגת גבינה מושלמת וספרון מתכון אמיתי של ניו יורק צ'יז קייק – עוגת הגבינה האהובה בעולם.

מחיר: 20 שקלים (משקל 400 גרם).

סדרת גבינות מגורדות – קוואטרו פורמג'י, קאשקבלו מגורד וגרנה פדנו שבבים: שוק הגבינות המגוררות בישראל גדל מדי שנה בקצב דו ספרתי. הצרכן הישראלי אוהב לבשל ולאפות עם גבינות. גם כאן גד משיקים סדרה שעולה מדרגה מבחינה קולינרית, ולצד גבינות מוכרות כמו מוצרלה וקשקבל, שני מוצרים חדשים במטבח הישראלי: בהשראת הקוואטרו פרומג'י האיטלקי, פותח מוצר המכיל שילוב מדויק בין 4 סוגי גבינות הנפוצות למאפים – מוצרלה, גאודה, מנצ'גו וגרנה פדנו. המוצר החדש משלב שני טרנדים עכשוויים: האחד, חומרי גלם מעולים במינונים מדויקים – דבר שקיים עד כה בעיקר במטבחי שף, השני- קיצור תהליכים במטבח. שם המוצר: קוואטרו פרומג'י.

שבבי גראנה פדנו: הפרמזן האיטלקי הטעים בעולם, שעד כה מגיע בצורת חריץ או בורסיה של פירורים מגיע לראשונה בצורה של שבבי פרמזן קראנצים שמתאימים לסלטים, לפסטות ולאפיה.

מחיר: משתנה בגודל וסוג הגבינה.

גבינת שמנת ניו יורק של מחלבות גד (צילום: אסף אמברם)

 

"טעם הטבע" מציג לראשונה בישראל זן גזר ייחודי, קטן וקראנצ'י לנשנוש – "נשנושי גזר". הזן פותח באירופה וגדל בשדות מגדלי היישוב סעד.

מוריס כהן, מנכ"ל "טעם הטבע": "הגזר נחשב לאחד הירקות הפופולאריים והבריאים, לכן אנו גאים להיות חתומים, יחד עם קיבוץ סעד, על שיווק בלעדי וראשון לזן מיוחד של גזר. אנו מאמינים בשותפות עם חקלאים אמיתיים שמובילים חדשנות, ושמחים להציע לצרכנים הזדמנות צריכה חדשה של ירקות טריים וייחודיים מהשדה לשולחן בלי מאמץ, זאת כחלק מייעוד המותג. טעם הטבע שמה לה ליעד להגדיל את צריכת הירקות באמצעות מתן פתרונות זמינים, בריאים וטעמים בנוחות מרבית. כבר בשנת 2018 גדלה הקטגוריה בכ-10% והמטרה היא להמשיך ולצמוח בקצב הזה גם בהמשך".

שקית "נשנושי הגזר" החדשה של שטראוס מכילה זן ייחודי של גזרים קטנים אותם משווקים לראשונה בישראל, שם הזן – מוקום. הזן, שפותח באירופה, גדל ע"י חקלאי היישוב סעד למטרת נשנושי גזר כגזר קטן, קראנצ'י יותר (לא סיבי), בעל מרקם מיוחד שאינו דורש תהליך עיבוד.

"נשנושי גזר" של שטראוס, מהווים פתרון צריכה זמין ובריא לגזר קטן מהשדה אל הצרכן, ללא עיבוד. מה שמעניק למוצר חיי מדף ארוכים יותר, מרקם קראנצ'י ושומר על ערכיו התזונתיים של הירק. הגזרים נאספים בגודל ממוצע של כ-12 ס"מ בלבד, עוברים תהליך מיון ואיכות קפדני בחברת גזר סעד, ולאחריו שטיפה יסודית במפעל "טעם הטבע" של שטראוס, המאפשר לאכול את הגזר טרי ישר מהשקית.

בתוך כך, בזכות הידע שצברו חקלאי היישוב סעד, גדל בנגב המערבי גזר במגוון צבעים. גידולו דורש התייחסות שונה משל גזר רגיל ומצריך בין היתר ימי גידול וזמני אסיף שונים, כמו גם תהליכי שטיפה ומיון קפדניים ונפרדים.

הצבעים השונים של הגזרים, בייחוד אלו הכהים יותר, מעידים על עושר בבטא קרוטן- נגזרת של ויטמין A ואנתוציאננים, שהם נוגדי חמצון חשובים.

מארז הגזרים הצבעוניים החדש של "טעם הטבע" מבית שטראוס, מגיע במגשית וארוז בשרינק נושם ייחודי לשמירה על טריות המוצר. המוצר מכיל 700 גרם של גזר בצבעים צהוב, סגול וכתום.

מחיר: 9.90-12.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

נשנושי גזר (צילום: סטודיו שטראוס)

 

שטראוס מזון טרי מציגה לקראת שבועות סדרת פסטה מצוננת תחת המותג החדש eat good. מדובר במתכון משופר לרביולי וטורטליני עם מילויים עשירים, הפחתה במלח (לא יסומן ברפורמת סימון המוצרים), ללא חומרים מייצבים ומשמרים ובישול בדקה אחת בלבד.

יפתח עצמון, מנכ"ל חטיבת מזון טרי: "מתוך הקשבה והבנה של הצרכים המשתנים של הצרכנים שלנו, אנחנו רואים שאחת המגמות הבולטות כיום היא חיפוש אחר מוצרי מזון המספקים פתרונות טעימים ומהירים לארוחה, וזאת מבלי לוותר על רכיבים איכותיים ואורח חיים בריא. בתוך כך, הסדרה החדשה תציע גם טורטליני פטריות כמוצר נוסף בהכשר פרווה לצד הרביולי בטטה".

סדרת פסטה מצוננת מגיעה בארבעה טעמים: טורטליני פטריות, רביולי בטטה, רביולי במילוי גבינות ורביולי תרד וגבינות.

מחיר: 19.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סדרת פסטה מצוננת (צילום: סטודיו שטראוס)

חברת כרמית מרחיבה את ליין מוצרי תחליפי הלחם בסגנון איטלקי מסדרת Panini  (פניני) ומשיקה צנימים עגולים בשני טעמים חדשים: קלאסי בטעם טבעי ומקמח חיטה מלאה. המוצרים ללא כולסטרול וללא שומן טראנס.

המוצרים מתאים לארוחות בוקר וארוחות ביניים, ומגיעים באריזה נוחה המאפשרת לקחת את הצנימים לטיולים ולעבודה.

מחיר מארז: 10.90 שקלים (300 גרם ב-2 אריזות – 20 יחידות צנימים בכל מארז). ניתן להשיג ברשתות המזון.

צנימים של פניני (צילום: סטודיו כרמית)

 

רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה מציגה: שבועות בלבן – קולקציית תכשיטים עדינה בשילוב אלמנטים של פרחים ועלים הלקוחים מעולם התחרות, הפנינים והזרקונים. התכשיטים עשויים מכסף וציפוי זהב.
טווח מחירים: 119-589 שקלים. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר מגנוליה: www.magnolia.co.il.

קולקציית שבועות של מגנוליה (צילום: דביר כחלון)

קולקציית שבועות של מגנוליה (צילום: דביר כחלון)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר