רפואה על הבר אשתקד
רפואה על הבר אשתקד

רפואה על הבר 2019: יום שלישי ה-18.6, בשלל מקומות בילוי ברחובות

היוזמה המצליחה של עיריית רחובות והמרכז הרפואי קפלן תתקיים השנה ב-18.6 במבחר ברים, פאבים ובתי קפה ברחבי העיר, ותכלול שיחות מרתקות של רופאות ורופאים בכירים ואנשי צוות רפואי בנושאים הנוגעים לבריאות של כולנו

פורסם בתאריך: 20.5.19 10:44

-->

לאחר עבודה מאומצת בת מספר חודשים, פרויקט "רפואה על הבר" יתקיים זו הפעם הרביעית בשיתוף פעולה בין המרכז הרפואי קפלן לעיריית רחובות, החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט והפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני.

במסגרת הפרויקט, שיתקיים ביום שלישי ה-18.6, יגיעו רופאים מומחים ועובדים פרא רפואיים מהמרכז הרפואי "קפלן" לשיחות מרתקות עם תושבי העיר רחובות בנושאים רפואיים ומעשיים שונים, במגוון של ברים, פאבים ובתי קפה בכל רחבי העיר.

רפואה על הבר אשתקד

בערב זה פותחים בתי הקפה, הפאבים והברים בעיר את דלתותיהם ומזמינים את התושבים ליהנות מחברה טובה, מאווירה ייחודית וכמובן משיחה מרתקת בנושאים רפואיים ופרא-רפואיים שנוגעים לחיים של כולנו: ילדים, מיניות, בריאות, ספורט, פסיכולוגיה ועוד.

אלפי תושבים הגיעו בשנים קודמות להשתתף בערב המהנה, המחכים ומעורר המחשבה. זו הזדמנות לפגוש את האנשים מאחורי החלוק הלבן, שמגיעים במיוחד בשבילנו, אל הקהילה, כדי להשמיע, לשתף ולענות על שאלות.

מספר המקומות מוגבל. יש להירשם מראש כאן.

רפואה על הבר אשתקד

ראש, העיר רחמים מלול: "פעם בשנה כל העיר עוסקת ברפואה. רפואה על הבר היא עוגן נוסף של עיר המדע והתרבות. הערב הזה הוא אירוע ייחודי מסוגו ומצליח מאוד, המאפשר לתושבים להרחיב את הידע שלהם בתחום הבריאות, באמצעות מפגש בלתי אמצעי עם רופאים מומחים. עיריית רחובות והמרכז הרפואי קפלן מנגישים את הרפואה ואת חידושיה לציבור הרחב. אני מזמין את כל התושבים להרצאות מרתקות 'בגובה העיניים' בתחום הבריאות".

מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר: "הערב מציע שילוב מיוחד של בילוי והעשרה גם לצעירות וצעירים. רבות מההרצאות יתמקדו באספקטים בריאותיים של פיתוח קריירה ובנושא של הורות – שני תחומים מרכזיים בפעילותו של מרכז הצעירים. הפלטפורמה, מרכז הצעירים העירוני, ממשיכה להציע פעילויות מגוונות לצעירים בכל הגילאים".

מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, ד"ר שרית אבישי – אלינר, הוסיפה: "ההצלחה הרבה של ערבי 'רפואה על הבר' בשנים קודמות משמשת תשתית מעולה להצלחתו של ערב זה וכי השנה נוספו נושאי הרצאות מגוונים שמטרתם לתת מענה לכל אחד על פי הצרכים ותחומי העניין שלו. "אין ספק כי שיתוף הפעולה של קפלן עם עיריית רחובות מעניק למומחים המצוינים שלנו במה מכובדת ואיכותית להעברת ידע עצום בתחום הרפואה שיעשיר את תושבי רחובות. "אני מזמינה באופן אישי כל אחת ואחד מהתושבים להירשם מראש לפי רשימת נושאי ההרצאות ולהגיע בכיף להקשיב למומחים שלנו ולשאול שאלות בהתאם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר