המבורגר קרואטי של יומנגס (צילום: תומר בורמד)
המבורגר קרואטי של יומנגס (צילום: תומר בורמד)

יומנגס חוגגים את יום ההמבורגר הבינלאומי עם שלוש מנות חדשות

לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי יומנגס משיקה 3 מנות המבורגר חדשות עם טעמים ייחודיים מאירופה ומבצע מיוחד לקהל הרחב

פורסם בתאריך: 20.5.19 07:30

-->

רשת יומנגס ממשיכה לאתגר את לקוחותיה ולהביאם לקצה מבחינת ההיצע הקולינארי. הפעם, לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי, מרעננת הרשת את התפריט עם 3 מנות המבורגר חדשות, אקסטרימיות במיוחד וייחודיות, עשירות בטעמים אירופאיים:

המבורגר "אירי" – תערובת של בשר בקר ושומן חזיר טחונים עם צ'אנקים של גבינת צ'דר מיושנת. מגיע עם 'טופינג' של שעועית אפויה, בוטנים ממולחים וריבת בייקון. מחיר: 72 שקלים (המבורגר 220 גרם+350 גרם צ'יפס).

המבורגר אירי של יומנגס (צילום: תומר בורמד)

המבורגר "נורווגי" – תערובת של בשר בקר, הודו ואווז טחונים עם קשיו, חרדל דיז'ון ופטריות פורטובלו. מגיע עם 'טופינג' של סלמון מעושן וריבת פטל. מחיר: 72 שקלים (המבורגר 220 גרם+350 גרם צ'יפס).

המבורגר נורווגי של יומנגס (צילום: תומר בורמד)

המבורגר "קרואטי" – תערובת של בשר בקר וליה טחון עם עגבניות מיובשות, פרמז'ן וצנוברים, מגיע עם פלפל שרי ממולא בגבינות. מחיר: 74 שקלים (המבורגר 220 גרם+350 גרם צ'יפס).

המבורגר קרואטי של יומנגס (צילום: תומר בורמד)

המבורגר קרואטי של יומנגס (צילום: תומר בורמד)

לצד הטעמים החדשים, תצא הרשת במבצע מיוחד לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי: כל לקוח אשר יזמין ביום זה (28.5.19) מנת המבורגר בישיבה במסעדה ו/או באמצעות משלוח או TA, יזכה בכרטיס גירוד עם שלל הטבות ומתנות מפנקות, וביניהן: מנת SHARING לבחירה, מנת המבורגר, בירת יומנגס ועוד. מימוש ההטבה בין ה-29.5-7.6 במסעדה בלבד.

על בחירת המנות שנכנסות כעת לתפריט אחראים לא אחרים מאשר קליקת החברים של יומנגס, חברי "השמנמן המתמיד". זאת בעקבות סדרת אירועי "כל הקודם טועם" שערכה הרשת בסניפיה ברחבי הארץ. במסגרת האירועים הנ"ל, הוצעו לחברי הקליקה מנות חדשניות שלא קיימות בתפריט במטרה להעניק להם את זכות הבחירה וההשפעה מאילו מהמנות יזכו ליהנות כלל לקוחות הרשת ביום ההמבורגר הבינלאומי ובכלל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר