המבורגר וצ'יפס של יומנגס (צילום: ישראל קרן)
המבורגר וצ'יפס של יומנגס (צילום: ישראל קרן)

קליקת החברים של "יומנגס" התכנסה בגבעת ברנר לאירוע "כל הטועם טועם"

ביום שישי קיימה רשת "יומנגס" בסניף גבעת ברנר את אירוע "כל הקודם טועם", שבמסגרתו חברי "השמנמן המתמיד" זכו לטעום מנות חדשניות, מסקרנות וייחודיות שלא קיימות בתפריט של המסעדה, במטרה להעניק להם את זכות הבחירה וההשפעה על המנות שייכנסו לתפריט בעתיד

פורסם בתאריך: 21.1.19 08:09

-->

ביום שישי החולף קיימה רשת "יומנגס" בסניף גבעת ברנר את אירוע "כל הקודם טועם" אשר מתקיים פעם בחודש, בכל פעם בסניף אחר של הרשת. מדובר באירועים אקסקלוסיביים לקליקת החברים של יומנגס – חברי "השמנמן המתמיד", שבמסגרתם מוצעות להם מנות חדשניות, מסקרנות וייחודיות שלא קיימות בתפריט של המסעדה. כל זאת, במטרה להעניק ללקוחות הנאמנים של הרשת את זכות הבחירה וההשפעה על אילו מנות ייכנסו לתפריט בעתיד.

מתפריט הטעימות המיוחד נהנו כ-200 לקוחות והתור שהשתרך בכניסה למסעדה נראה למרחוק. ברוח הרשת, כל המנות שהוגשו דרשו סקרנות קולינארית ורצון להתנסות בשילוב טעמים אקסטרימי, דוגמת המבורגר ונתחי סלמון באותה הלחמנייה (נורבגי), המבורגר בסגנון אנגלי עם שעועית, או המבורגר בסגנון סיני עם סלט שמזכיר קימצ'י.

"יומנגס" (גדול בצורה מוגזמת), על ארבעת סניפיו, נחשב למוסד ההמבורגרים המוגזמים והמושחתים של ישראל. הסיפור של הרשת התחיל אי שם בשנת 2010. האחים טל וגל בכר יצאו מארוחה מאוד מאכזבת עם אביהם באחת מרשתות ההמבורגר הגדולות בישראל. בדרכם הביתה הם הבינו שהמבורגר יכול וצריך להיות הרבה יותר מפנק ופחות יקר, והחליטו להפוך את חצר ביתם במושב בורגתא להמבורגריה ביתית שתפעל מדי יום חמישי בערב. השמועה על ההמבורגריה החדשה התפשטה במהרה ותוך שלושה שבועות הגיעו למעלה מ-100 אנשים להבין על מה הרעש. האחים בכר הבינו כי הם עלו על משהו וחיפשו מקום לפתוח בו את הסניף הראשון של הרשת. הם מצאו מקום בכפר קלנסוואה וכך נפתח הסניף הראשון.

המבורגר עיראקי ביומנגס (צילום: יח"צ)

 

הסניף בקלנסוואה הפך למוקד עלייה לרגל מכל הארץ לחובבי בשר והמבורגרים בישראל. כאשר המקום הפך קטן מכדי להכיל את כמות הסועדים שהיו פוקדים את המסעדה, החליטו האחים להעתיק את הסניף לכפר רופין הסמוך, למקום גדול ונגיש יותר. השמועה על הייחודיות של "יומנגס" התפשטה וכך גם הרשת, שצמחה תוך 8 שנים ל-4 סניפים: סניף רופין, כפר סבא, גבעת ברנר ונשר.

בתפריט של יומנגס לא מתפשרים על חומרי הגלם מוכנים להגיע לכל פינה בגלובוס בכדי להביא את הבשר, הגבינות והתוספות להכנת המנות. לצד ההמבורגרים ניתן למצוא במקום מנות פתיחה מוגזמות דוגמת נקניקייה באורך חצי מטר, כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצי'לי (חצי קילו/קילו), אמפנדס בשר / תפו"א, טבעות בצל ענקיות ופטריות ממולאות שמנת וגבינות.

בגזרת ההמבורגרים התפריט של יומנגס מורכב מ-10 סוגים שונים של המבורגרים בגדלים של 220, 440 ו-660 גרם, שנקראים על שם מדינות ושואבים את טעמם מהמטבחים המקומיים. כך, למשל, ההמבורגר "האיטלקי" מוגש עם חמאה, בזיליקום וגבינת פיקורינו, ואילו "הצרפתי" מוגש עם כבד אווז, שמן פטריות כמהין שחורות, חרדל דיז׳ון ונגיעות ריבת בצל. ה"תאילנדי" המורכב מבשר בקר טחון יחד עם שומן אווז, קשיו קלוי, ג'ינג'יר, ,כוסברה, נענע ובצל, כשמעליו 'טופינג' של אננס צ'ילי ואטריות אורז מטוגנות, מוגש עם רוטב איולי-וואסאבי ורוטב חמאת בוטנים וקרם קוקוס, וכן הלאה.

המבורגר אוסטרי ביומנגס (צילום: יח"צ)

 

מבחינת התוספות, אין דבר שהוא 'אסור' כשמדובר בהמבורגר של יומנגס. במקום תמצאו למעלה מ-20 סוגים (בייקון, חזה אווז, צ'יליפניו, פטריות שום ויין, ועוד) וגבינות איכותיות ומיוחדות (אולד אמסטרדם, בלו סטילטון, סנט מור, ברוסן פלפלים, בושה, פרובלונה ועוד) שמאפשרות אינסוף של וריאציות לכל מנה. העובדה שכל מנת המבורגר מוגשת עם 300 גרם צ'יפס, שכלולים במחיר המנה ללא תוספת תשלום, מבדלת את הרשת מיתר המתחרות בישראל ולמעשה מקבעת אותה כמשתלמת.

המותג יומנגס בנה לעצמו שפה ו"מעריצים" שמדברים אותה. הגעה לסניף מהווה חוויה בפני עצמה – עם שירות לא מתאמץ, בלי גינונים, תפריט שכתוב על הקיר ואווירה "יומנגסית" ייחודית. הרשת נודעת גם בזכות הצ'לאנג' שלה, מנה שמציעה אתגר כמעט בלתי אפשרי, במסגרתו מוזמנים הסועדים לנסות ולשבור את השיא – לסיים מנה ענקית כולל צ'יפס ומילקשייק בתוך שעה. השיא כיום עומד על מנה בגודל 2.6 ק"ג המבורגר, המורכב מ-12 המבורגרים, 65 תוספות, 350 גם צ'יפס ומילק שייק בן & ג'ריס.

פילדלפי גאודה, פסטו ובייקון על המבורגר ביומנגס (צילום: יח"צ)

 

ונחזור ליום שישי: בשנה האחרונה הושק ברשת מועדון החברים תחת השם "השמנמן המתמיד", שנועד לאגד את חובבי יומנגס במקום אחד. קליקת החברים נבנתה בצלמו של המותג ומציעה שלל פעילויות ייעודיות לחברי הקליקה בלבד, בהן גם הזכות להשתתף בימי טעימות למנות חדשות ולקבוע מי מהמנות יכנסו לתפריט הרשת. בקרוב נדע מה בחרו החברים השמנמנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר