מסיבת החלפת בגדים במרכז הקהילתי בשדרות ח"ן
מסיבת החלפת בגדים במרכז הקהילתי בשדרות ח"ן

נשות רחובות משנות תרבות צריכה עם "מסיבות החלפות בגדים"

נשות שדרות ח"ן והסביבה יזמו אירוע החלפת בגדים במרכז הקהילתי השכונתי של רשת חוויות. עפרה גזית, רכזת המרכז הקהילתי: "הרעיון הוא לתת מענה לרצון להתחדש תוך מאבק בתרבות הצריכה, הבזבוז וייצור הפסולת המאסיבי שאנחנו שותפות לו בעידן הזה"

פורסם בתאריך: 9.4.19 07:06

-->

למה לקנות כשאפשר לעשות החלפות? לפני כ-6 שנים יזמו נשים צעירות משכונת שדרות ח"ן וסביבותיה "מסיבת החלפות בגדים" שהתחילה בבתים פרטים, וכעת מצאה היוזמה בית חדש במרכז הקהילתי השכונתי של רשת חוויות, המסייע לתושבים בהתארגנות וקיום יוזמות קהילתיות.

עפרה גזית, רכזת שלוחת שדרות ח"ן ואחת משותפות ליוזמה: "היה אירוע שמח וצבעוני. כ-120 נשים לקחו חלק בהפקה עצמאית של נשים עבור נשים, שנולד מתוך ניסיון לתת מענה לרצון להתחדש תוך מאבק בתרבות הצריכה, הבזבוז וייצור הפסולת המאסיבי שאנחנו שותפות לו בעידן הזה. לכולנו יש בארון בגדים במצב טוב שאנחנו פשוט לא לובשות – כי הגזרה שלנו השתנתה, כי הטעם שלנו השתנה, כי התבגרנו. המסיבה מאפשרת לנו לרענן את ארון הבגדים, להיפרד מבגדים ואקססוריז ללא שימוש ולהתחדש בכאלה שנשים אחרות נפרדו מהם, אבל הם בדיוק מה שמתאים לנו עכשיו. התחושה הנפלאה שבלראות את הבגדים שלי הולמים אשה אחרת היא פרייסלס".

מסיבת החלפת בגדים במרכז הקהילתי בשדרות ח"ן

המסיבות מתקיימות פעמיים בשנה, בסמיכות לחגים, כאשר המרכז הקהילתי הופך לשלוש שעות לחנות בגדי יד שנייה ענקית וחגיגית השמה את הדגש בשימוש חוזר של מוצרי צריכה ומחזור. כל אישה, בכל גיל ובכל מידה, יכולה למצוא מציאות נפלאות באווירת מסיבה מושקעת עם מוזיקה טובה, נשנושים שמביאות המשתתפות ופינות מינגלינג ומנוחה. כל משתתפת המגיעה למסיבה מתבקשת להתנדב במשמרת של חצי שעה בסידור הבגדים, ארגון המרחב וסיוע למשתתפות. הבגדים שנשארו ללא דורשת עברו לתרומה.

מסיבת החלפת בגדים במרכז הקהילתי בשדרות ח"ן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר