הפנינג אפיית המצות ברחובות
הפנינג אפיית מצות ברחובות

אירוע אפיית המצות הגדול בישראל יתקיים ברחובות, ובחינם

בחוויות קרית משה תיערך ב-17.4 פעילות אפיית המצות הגדולה במדינה, ובחינם. יו״ר חוויות ומחזיק תיק מורשת ישראל, אמיתי כהן: האירוע יספק לתושבים את האפשרות להכיר את תהליך אפיית המצות באופן חווייתי וייחודי"

פורסם בתאריך: 31.3.19 09:50

-->

תהיתם איך בני ישראל הכינו את המצות לפני יציאת מצרים? עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות זאת בעצמכם, באירוע אפיית מצות עירוני שיזם יו״ר חוויות ומחזיק תיק מורשת ישראל, אמיתי כהן. האירוע יתקיים ב-17.4 בין השעות 17:00-20:00 במתנ"ס חוויות קרית משה, שיהפוך למאפייה אחת גדולה וכשרה שבה יוכלו הורים וילדים להפוך לאופי מצות וליהנות מחוויה משפחתית בלתי נשכחת.

לפרויקט שותפים חוויות קרית משה, גרעין אורות חנן ומחלקת הנוער של עיריית רחובות. האפייה תיערך על פי המסורת והמצות יהיו כמובן כשרות לאכילה בפסח. רידוד הבצק והכנתו יתקיימו בתוך האולם הרב תכליתי בחוויות קרית משה, ומחוצה לו יוצבו לטובת האפייה תנורי ענק. ברחבה ייערך במקביל הפנינג צבעוני עם דוכנים והפעלות בהובלת צוות הנוער של חוויות קרית משה ובנות הגרעין התורני אורות חנן.

בשנה שעברה נערך אירוע דומה בבית הספר דה-שליט, שהפך ליום אחד למאפייה אחת גדולה. האירוע גרף הצלחה גדולה.

הפנינג אפיית המצות ברחובות

הפנינג אפיית מצות ברחובות

אמיתי כהן: "מדובר באירוע הקהילתי הגדול במדינה, אשר יספק לתושבים את האפשרות להכיר את תהליך אפיית המצות באופן חווייתי וייחודי ברוח המסורת. אני מזמין את כלל תושבי העיר ליהנות מאירוע מיוחד ובחינם״.

אמיתי כהן

אמיתי כהן

 

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "השנה החלטנו לעשות אירוע משותף עם רשת חוויות וגרעין "אורות חנן". אני מזמין את הציבור להגיע וליהנות מאירוע ייחודי ברוח החג".

גולן ביטון, מנהל חוויות קריית משה" ״אירוע אפיית המצות הוא מיזם קהילתי מדהים ברוח החג שמעניק להורים ולילדים חוויה ייחודית, כאשר כל משתתף יקבל בסיום הפעילות מצה שמורה בהתאם לכל הכללים״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר