שיאצו (צילום אילוסטרציה)
שיאצו (צילום אילוסטרציה)

ערב של בריאות ופינוקים מחכה לתושבי קרית עקרון

מחלקת הספורט במתנ"ס שבשבט בקרית עקרון מזמין את תושבי המועצה לערב ייחודי ומהנה המשלב טיפולי מגע, טיפוח, מיסטיקה ואבחון בעלות סמלית. היום (שלישי) החל מהשעה 16:00 באולם המתנ"ס

פורסם בתאריך: 19.2.19 08:38

-->

מחלקת הספורט במתנ"ס שבשבט ב'קרית עקרון' מזמין את תושבי המועצה לערב ייחודי של טיפולי בריאות ופינוק. במסגרת ערב זה יפעלו במקום עמדות טיפוליות הכוללות אפשרויות טיפול שונות וביניהן, עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה בכף הרגל, טווינה, שיאצו, עוצמת הרכות ועוד, עמדות טיפוח, עמדות מיסטיקה ואבחון עם הצצה אל עולם הנומרולוגיה, קלפי טארוט, קריאה בכף יד, תת מודע ושחרור ממתחים. בנוסף לכל אלה במקום יוצבו עמדות בריאות, דוכני מכירות של תכשיטי אור ואהבה, מכירת ארנקים, תיקים, כריות. דוכני כיבוד ועוד.

אירוע זה מתקיים זו השנה השנייה לאור ההצלחה והביקוש של תושבי המועצה. הוא תוכנן ע"י מחלקת הספורט של המתנ"ס, אשר שמה לה למטרה להוביל ולקדם השנה את נושא הבריאות והספורט בקרב התושבים. השנה יוקדשו לאירוע זה שני ערבים בגלל הביקוש הרב. אירוע ראשון יתקיים היום (שלישי ה-19.2) בין השעות 16:00-21:00 באולם המתנ"ס, ופרטים על האירוע השני ימסרו בהמשך.

האירוע מיועד לנשים וגברים מעל גיל 18 בלבד. כל הטיפולים אשר יוצעו במסגרת ערב זה הינם במסגרת זמן של 20 דקות ובעלות של 30 שקלים לטיפול. את הכרטיסים לטיפולים ניתן לרכוש במזכירות המתנ"ס.

חובב צברי, ראש המועצה: "גוף בריא בנפש בריאה אלו אחד מאותם עקרונות אשר מובילים אותנו בחיי היומיום האינטנסיביים. אנו מאפשרים לכל תושב בעלות סמלית לקחת חלק באירוע הבריאות הגדול של השנה ולהתחבר לסגנון הטיפול והטיפוח האהוב עליו ביותר".

דוד צור, מנהל המתנ"ס: "אנחנו מזמינים את תושבי המועצה להגיע וליהנות מערב שכולו פינוק ובריאות. הנהלת מחלקת הספורט עמלה רבות על תוכנית עשירה ומגוונת לערב זה ומובטחת חוויה ייחודית ומהנה לכל מי שיגיע וייקח חלק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר