בית העם - היכל התרבות העירוני רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוטר)
בית העם - היכל התרבות העירוני רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוטר)

עד כמה אתה רחובותי ? – השאלון

חושבים שאתם יודעים הכל על העיר רחובות? עכשיו הגיע הזמן להוכיח עד כמה אתם צודקים. ענו על השאלות הבאות ואולי תוכתרו כאלופי הטריוויה המקומית של "ערים". ויש גם פרס כמובן

פורסם בתאריך: 13.1.19 07:59

-->

חושבים שאתם יודעים הכל על העיר רחובות? עכשיו הגיע הזמן להוכיח את זה ולזכות בתואר אלופי הטריוויה המקומית של "ערים". ענו על השאלות הבאות, כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו, עשו לנו לייק (אם עוד לא עשיתם), שתפו את הפוסט עם התוצאה שקיבלתם והסבירו לנו מדוע אתם הכי רחובותיים. התשובה המקורית ביותר, שתיבחר על ידי מערכת "ערים", תזכה בפרס מתנת מסעדת יאמן סטריט (לפרטים גללו מטה).

הזוכה ייהנה ממנת הדגל של יאמן סטריט – "מכלאווטה של מאמא": מנת טעימות של 8 מנות עיקריות הכוללות: תבשיל פול על מצע חומוס; טביח האריש – סלט עדשים שחורות עם ג'עלה; בטטה צלויה בתנות אבן וטחינה מעל (מנה מעולה גם לטבעוניים וצמחוניים שבקהל); מגלגל – תבשיל תפוחי אדמה ברוטב עגבניות תימני; קבסה – אורז הבית עם רוטב עגבניות פיקנטי ועם שאוייה בקר / עוף / טבעוני; קושנה – שקשוקה תימנית פיקנטית; אידם – תבשיל עגבניות עם מעדן טונה; שאוויה עוף / שווארמה טבעונית ועוד, בתוספת של סלט ירוק, צ'יפס יאמן, קובניות, לחם הבית (סלוף) ומטבלים. המנה מיועדת גם לאוכלי בשר וגם לטבעונים מכיוון שיש מבחר עשיר מתוך המנות הקיימות בתפריט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר