סניף מיניסו ברחובות (צילום: רפי גירו)
סניף מיניסו ברחובות (צילום: רפי גירו)

פעם חמישית MINISO: ענקית העיצוב היפנית פותחת סניף ברחובות

החנות, בשטח של כ-200 מ"ר, נפתחת בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים ותציע עשרות אלפי פריטים מעוצבים במגוון קטגוריות אשר יתחדשו אחת לשבועיים

פורסם בתאריך: 20.11.18 09:31

-->

ענקית העיצוב היפנית MINISO תפתח ביום חמישי ה-22.11.2018 את החנות החמישית של הרשת בקניון עופר ברחובות, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקלים. החנות בעלת שטח של כ-200 מ"ר תציע כ-3,000 דגמים וכ-50 אלף פריטים מעוצבים במגוון קטגוריות בהן: צעצועים, עיצוב הבית, טיפוח ובישום, דיגיטל, אקססוריז ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, הקולקציות בחנות רחובות יתחדשו מידי שבועיים ויכללו אביזרי ויופי, תיקים ואופנה, ספורט וטיולים, כלי בית, מוצרי נוי, מוצרים עונתיים, טקסטיל, כלי כתיבה, מתנות ועוד. בהמשך תציע הרשת גם מוצרים ממותגים בדמויות האהובות של דיסני, הפנתר הוורוד ועוד.

עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "אנו שמחים מאוד לפתוח את החנות החמישית שלנו בעיר רחובות. עד כה זוכות החנויות האחרות שלנו לעניין רב בקרב המבקרים. החנויות של מיניסו מעוצבות באופן דקדקני עם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, מה שהופך את חוויית הקניה למזמינה ויוצאת דופן. לרשת קולקציות בלעדיות של מוצרים איכותיים וחדשניים עם עיצוב ייחודי. לצד זאת, הרשת מציעה מחירים נוחים, כאשר כ-70% מהפריטים עולים בין 5-20 שקלים בלבד".

יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות: "אני שמח על בחירתה של מיניסו לפתוח חנות בעופר רחובות. הרשת החדשה משתלבת עם שורת החנויות עם המותגים המובילים בארץ ובעולם הקיימות בקניון. החנות החדשה מוסיפה לתמהיל של הקניון ואנו נמשיך להביא לצרכן הישראלי את הבשורות מהעולם, כחלק מחוויית הקנייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר