תור של 40 דקות בזארה בבלאק פריידי בקניון רחובות
תור של 40 דקות בזארה בבלאק פריידי בקניון רחובות

טירוף הבלאק פריידי ברחובות: תורים של 40 דקות נרשמו בקופות הקניון

אתמול (שישי) נרשמו שיאי עומס במרכזי הקניות באזור, בדגש על קניון רחובות שנהנה מהיום הגשום שהביא את התושבים למרכזים המקורים. קופאית בקניון: "יש פי שלושה מבקרים מאשר ביום שישי אחר ופי שניים בכמות המכירות"

פורסם בתאריך: 24.11.18 17:56

-->

הבלאק פריידי הורגש היטב במרכזי הקניות בסביבת ברחובות, ובעיקר בקניון עופר רחובות שהיה עמוס אתמול (שישי) לעייפה. כבר בשעות הפתיחה של הקניון בשעה 9:00 נרשמו עומסי תנועה באזור, כאשר החניון עלה על גדותיו ואנשים חנו על המדרכות בכל הסביבה. מעבר למבצעים ברשתות, תרמו לעומסים גם הגשמים הכבדים שהביאו את הצרכנים למרכזי הקניות המקורים, ופחות לרחובות העיר ולמרכזים הפתוחים.

גברים, נשים, ילדים, בזוגות, במשפחות ובחבורות של בני ובנות נוער הציפו את הקניון ממש עד לשעות הסגירה, כשתריסי חלק מהחנויות כבר הורדו. בשלב מסוים אנשים פשוט התבשרו שהמקום כבר סגור והתבקשו שלא להיכנס.

אנשי הביטחון בכניסות לקניון העידו כי השנה היו יותר מבקרים מאשר בשנה שעברה ושהכמות עמדה על פי שלושה מאשר ביום שישי רגיל, שנחשב ליום העמוס ביותר בשבוע גם בשגרה. ברשת זארה, למשל, לקוחות מדדו זמן וספרו 40 דקות בדרך לקופות. קופאית באחת הרשתות מסרה: "זה טירוף. יש פי שלושה מבקרים מאשר ביום שישי רגיל וגם רשמנו פי שניים בכמות המכירות".

אז האם ההמתנה הייתה שווה? היו כאלו שנהנו ועמדו בתור בסבלנות והיו שהתלוננו על הבלגן. אחת הלקוחות ציינה: "לא כיף לקנות. המחירים נמוכים אבל יש בלגן ואין מידות".

זוג צעיר שחיפש מציאות בדוכן שעליו ערמות פיג'מות הוסיף: "המצב על הפנים. אי אפשר למצוא כלום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר