מרכז חוויות שדרות ח"ן
מרכז חוויות שדרות ח"ן

היום ייערך יריד משפחות קהילתי בחוויות שדרות ח"ן

באירוע יתקיימו פעילויות שונות המתאימות לכל גיל, עם דוכני יד 2, ההצגה "העציץ הריק" ועמדות שיתוף קהילה

פורסם בתאריך: 5.7.18 07:50

-->

היום (חמישי ה-5.7) בשעה 17:00 ייערך יריד משפחות קהילתי בחוויות שדרות ח"ן (שדרות ח"ן 31). באירוע יתקיימו פעילויות שונות המתאימות לכל גיל: ילדי בתי הספר היסודיים יוכלו לפתוח דוכן יד 2 ולהציע צעצועים וספרים למכירה, ילדי הגיל הרך יצפו בהצגה "העציץ הריק" והמבוגרים יוזמנו לעמדות שיתוף קהילה, בהן יוכלו להיות שותפים של ממש בעיצוב פני המרכז הקהילתי. הכניסה חופשית.

רבקה ובני שטייניץ, תושבים ותיקים ברחובות אשר מלווים את המקום מרגע הקמתו, אומרים: "מרגש להיווכח איך השאיפה ליצירת מרכז רב דורי בשכונה שלנו מתגשמת אל מול עינינו".

בני הזוג שטייניץ הם שניים מהמובילים השכונתיים של המרכז הקהילתי של רשת חוויות בשדרות ח"ן, המרכז שחרט על דגלו ליצור ולקדם תכנים ואופני מפגש המקדמים צדק חברתי, ואשר מנוהל על ידי רשת חוויות ומובל על ידי צוותי תושבים מתנדבים ששותפים בעיצוב דמותו, אופיו ותכניו.

מהמרכז נמסר: "המרכז הקהילתי חוויות שדרות ח"ן מסיים שנת פעילות ראשונה, בה התקיימו חוגים ייחודיים לילדים ולמבוגרים, הרצאות מרתקות בשלל נושאים ופעילויות תרבות מגוונות. ההפנינג יהוה את יריית הפתיחה לשנת הפעילות השנייה של המרכז".

יש לציין כי המרכז הקהילתי מוסיף לתת מענה לצרכי התושבים גם במהלך חופשת הקיץ וכבר בחודשים יולי-אוגוסט יפתחו פעילויות חדשות לכל הגילאים: בימי א' בשעות הבוקר מפגשי ליווי התפתחותי לתינוקות, בימי ג' בשעה 16:30 סדנאות בובנאות לנכדים ונכדות בגילאי 7-12 יחד עם סבתא או סבא, ובימי ב' ו-ד' בשעה 7:45 שיעורי התעמלות בריאותית לבוגרים בהדרכת פיזיותרפיסטית מוסמכת. בנוסף, בימי ד' אחר הצהריים ייפתחו שני מחזורים חדשים של החוג הלוהט ביותר ברחובות – קונטקידס להורים וילדים בגילאי 2-4.

תושבי השכונה מוזמנים להגיע, להשתתף, ליהנות ולהשפיע על המרכז הקהילתי ועל פני השכונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר