קייטנות הקיץ
קייטנות ברחובות

היום הראשון לחופש הגדול: כ-7,000 תלמידים פתחו את קייטנות החברה העירונית ברחובות

הקיץ של החברה העירונית ברחובות יצא לדרך עם כ-7,000 תלמידים ועשרות פעילויות במסגרת הקייטנות השונות שהחברה מפעילה

פורסם בתאריך: 1.7.18 10:36

-->

קייטנות הקיץ של החברה העירונית ברחובות יצאו לדרך עם כ-7,000 תלמידים ועשרות פעילויות חווייתיות ומעשירות במסגרת הקייטנות השונות שהחברה מפעילה. בין קייטנות החברה: "בית הספר של החופש הגדול", קייטנת הכנה לכיתה א', קייטנת המדע וקייטנות ייחודיות בנושאי ספורט, אמנות ותאטרון. בקייטנת הכנה לכיתה א' יזכו הילדים לחוות לראשונה פעילות בין כתלי בית ספר באווירה נינוחה וכיפית, אשר תבטיח להם כניסה קלה יותר לשנת הלימודים. במסגרת הקייטנה יחלו הילדים ללמוד בצורה חווייתית את האותיות, בהשראת הספר "אותיות מפטפטות" של דתיה בן דור, על ידי מורים מוסמכים לגיל הרך.

מנהלי החברה העירונית בחרו בקפידה את התכנים השונים במסגרת מבחר הקייטנות שנותנים מענה איכותי לאלפי ילדי העיר החל מגן חובה. המבחר מאפשר להורים לשלוח את ילדיהם לקייטנה המתאימה לתחומי העניין שלהם ומאפשרת להורים העובדים להמשיך את שגרתם בידיעה שילדיהם נמצאים בידיים טובות הן מבחינת ביטחון והן מבחינת תוכן. בין הפעילויות המתוכננות להתקיים בקייטנות: הצגה של היפה והחיה, מופע קוסם מדליק, מופעי תיפוף בשיתוף הילדים, פעילויות מים, תחנות ספורט, מספר סיפורים עם כלי הקשה ועוד.

מנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה: "במשך חודשים רבים אנו נערכים הן מבחינה פדגוגית והן מבחינה לוגיסטית לפתיחתן של קייטנות הקיץ עבור אלפי ילדי העיר. אנו מודים להורים שנותנים בנו אמון ומאחלים לילדים קיץ מהנה ובטוח".

ההרשמה המקוונת לקייטנות נסגרה. ניתן להיכנס לרשימת המתנה דרך המייל: [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר