מימין: עו"ד מתן דיל, רחמים מלול וד"ר קרלוס גרוזמן
מימין: עו"ד מתן דיל, רחמים מלול וד"ר קרלוס גרוזמן

פרויקט "רפואה על הבר" יוצא לדרך ברחובות זו השנה השלישית

נמשך הפרויקט הייחודי של עיריית רחובות בשיתוף 'קפלן', להרצאות "בגובה העיניים" בעניינים רפואיים. ראש העיר רחמים מלול וסגנו עו"ד מתן דיל נענו לבקשות לשנות את שם הפרויקט מ"רופא על הבר" ל"רפואה על הבר", על מנת שידבר לנשים ולגברים כאחד

פורסם בתאריך: 7.5.18 13:57

-->

הפרויקט הייחודי של עיריית רחובות בשיתוף המרכז הרפואי 'קפלן', 'רופא על הבר', חוזר זו השנה השלישית ברציפות. הערב ייערך ביום רביעי ה-20 ביוני, ובמהלכו יגיעו מיטב הרופאים המומחים ואנשי הצוות הרפואי של בית החולים קפלן למקומות בילוי ברחובות. הם ידברו עם תושבי רחובות והסביבה "בגובה העיניים" בעניינים רפואיים שרלוונטיים לכל אחד ואחת.

הערב, שהחל לפני כשנתיים כיוזמה של סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל, הפך למסורת לה כולם מצפים והוא מאפשר הצצה קלה, בשפה פשוטה וקולחת, לתחומי רפואה מפי מומחים בתחום – בלי חלוק וסטטוסקופ, על כוס משקה. השנה, לאור פניות של תושבות ותושבי העיר למתן דיל, שביקשו לבחון את האפשרות לשנות את השם לכזה שייתן מקום של כבוד גם לרופאות ולנשים, התקבלה החלטה בעצה אחת עם ראש העיר רחמים מלול לשנות את שמו ל"רפואה על הבר".

כעת עיריית רחובות ובית החולים קפלן מפרסמים קול קורא למקומות הבילוי ברחובות, להצטרף לרשימת בתי העסק המארחים את הערב המיוחד.

אירוע רופא על הבר

אירוע רופא על הבר

ראש העיר רחמים מלול: " בעצה אחת החלטנו לשנות את שם הפרויקט לאור בקשות רבות שקיבלנו, על מנת שכולם יחושו נוח עם הערב הזה. אנחנו שמחים להוציא לדרך את אחד הפרויקטים שמייחדים את העיר: רפואה ובילוי, שילוב יוצא דופן שמצליח בכל שנה למשוך אלפי תושבים. אנחנו מזמינים את התושבים להגיע לערב שבו יוכלו לשוחח עם רופאים על נושאים שחשובים להם – בלי תורים, בלי לחץ ובאווירה אחרת".

סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל: "השנה, בניגוד אולי להיגיון של אנשי פרסום ומיתוג, החלטנו להקשיב לרחשי הלב שלנו ושל הציבור ולשנות את שם הערב ל'רפואה על הבר'. מקומן של הנשים בתחומי הרפואה והמקצועות הפרא-רפואיים לא נופל מזה של הגברים ובחלק מהמקרים אף עולה עליו, ונתנו לכך ביטוי בשפה ובמינוח בהם בחרנו להשתמש מעתה. הבקשה עלתה הן מהתושבים והן בקרב המרצים ולשמחתי הייתה הקשבה והיענות מיידית מצד ראש העיר, רחמים מלול, וב'קפלן'".

מנהל המרכז הרפואי קפלן, ד"ר קרלוס גרוזמן: "אנו גאים להיות שותפים לפרויקט מיוחד זה יחד עם עיריית רחובות זו השנה השלישית. הנושאים הרפואיים שנבחרו להרצאות על ידי מיטב הצוותים הרפואיים בקפלן יהיו מגוונים ומעניינים כך שכל תושבת ותושב יוכלו למצוא בהם עניין רב".

רחמים מלול, מתן דיל וד"ר גרוזמן במהלך אירוע רופא על הבר

רחמים מלול, מתן דיל וד"ר גרוזמן במהלך אירוע רופא על הבר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר