אולם מופת רחובות
אולם מופת רחובות

כ-300 אלף שקל יושקעו בשיפוץ והנגשת אולם מופת

במסגרת העבודות יותאמו שבילי כניסה חדשים כולל הרחבות, בינוי והתאמות בשירותים, התאמת דלת כניסה והתאמה למעלון אנכי לבמה. יניב מרקוביץ': "כולי תקווה כי זה נדבך ראשון בשיפוץ האולם ושלאחריו נחליף את השטיחים בפרקט ואת הכיסאות הישנים בחדשים"

פורסם בתאריך: 20.3.18 09:09

-->

ביום ראשון הקרוב, ה-25.3, אולם חוויות מופת רחובות ייכנס לביצוע עבודות שיפוץ והנגשה. במסגרת העבודות להנגשה יותאמו שבילי כניסה חדשים כולל הרחבות, בינוי והתאמות בשירותים, התאמת דלת כניסה והתאמה למעלון אנכי לבמה.

השיפוצים צפויים להסתיים באמצע אפריל, אז ישוב האולם להציע תכניות עשירות הכוללת ערבי זמר מהנים, מופעי בידור של הקומדי בר, מופעי סטנד-אפ, הצגות, טיולים מזמרים, הרצאות בוקר לגמלאים ומגוון רחב של סדנאות.

יניב מרקוביץ' המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "כולי תקווה כי זה נדבך ראשון בשיפוץ אולם מופת, ושלאחריו נחליף את השטיחים בפרקט ואת הכיסאות הישנים בחדשים. השיפוצים התאפשרו תודות לשיתוף פעולה והתגייסות של עודד עמרם, יו"ר ההסתדרות שלה שייך המבנה, לטובת הקצאת הכספים הנדרשים".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

 

עודד עמרם, יו"ר ההסתדרות במרחב רחובות, שהמבנה שייך לה ואשר מממנת חלק נכבד מעלות השיפוץ, אמר: "אנחנו עושים את השיפוץ וההתאמות, כך שכל אדם עם מוגבלות יוכל לצרוך את התרבות שמציע אולם מופת בהפעלת רשת חוויות, תוך שמירה על כבודו והנגשה מלאה".

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר