מצות
מצות

לראשונה ברחובות: אירוע עירוני לאפיית מצות לקראת פסח

ביום ראשון ה-25.3 יתקיים אירוע עירוני לאפיית מצות, במסגרת הפנינג מיוחד שיכלול דוכני לונה פארק וחוויה של אפייה משפחתית ברוח המסורת. במקום יוצבו 25 תנורים ואולם הספורט של דה שליט יהפוך למקום רידוד הבצק

פורסם בתאריך: 20.3.18 12:17

-->

תמיד תהיתם איך בני ישראל הכינו את המצות לפני יציאת מצרים? אז עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות זאת בעצמכם באירוע אפיית מצות עירוני שמארגנת החברה העירונית ברחובות.

זה הולך להיות אחד האירועים המרכזיים לקראת פסח ברחובות. ביום ראשון ה-25.3, בין השעות 10:00-14:00, יהפוך בית ספר דה שליט למאפייה אחת גדולה שבה יוכלו הורים וילדים להפוך לאופי מצות וליהנות מחוויה משפחתית ומסורתית ביחד. האפייה תיערך על פי המסורת והמצות יהיו כמובן כשרות לאכילה בפסח. רידוד הבצק והכנתו יתקיימו בתוך אולם הספורט על שם אלקבץ בבית הספר, ומחוצה לו יוצבו לטובת האפייה תנורים שיופעלו על גז. ברחבה ייערך במקביל הפנינג של דוכני לונה פארק.

מדובר באירוע שיתקיים לראשונה בעיר רחובות, והוא מיועד למשפחות. בחברה העירונית דאגו לכל סידורי הבטיחות והביטחון, כולל פיזור מחסומים בסביבת האירוע.

האירוע נערך ביוזמת סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, מתן דיל שאמר: "זיהינו את הצורך באירוע מיוחד שכזה, אשר יספק לתושבים את האפשרות להכיר את תהליך אפיית המצות.  מדובר בחוויה משפחתית ברוח המסורת ובני הנוער והוריהם מוזמנים לקחת בו חלק".

ראש העיר רחמים מלול: "פסח הוא חג משפחתי ואנו מזמינים את משפחות , הורים וילדים, להשתתף באירוע. אפיית המצות המשותפת נערכת זו הפעם הראשונה ואני מקווה שהמיזם המבורך יהפוך למסורת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר