בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)

נאשם בניצול יחסי מרות בעבודה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד בכיר לשעבר בחברה העירונית, בגין עבירות של הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות בעבודה

פורסם בתאריך: 9.1.18 14:33

-->

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד מנהל תחום הצהרונים בחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש לשעבר, בגין עבירות של הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות בעבודה. על פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד נופר פשרל סלע, בין השנים 2014-2016 הנאשם היה אחראי על הפעלת צהרונים ב-26 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר, שהופעלו בשעות הצהריים לאחר זמן הלימודים, כשתחתיו עובדים כ-150 עובדים ועובדות. במסגרת תפקידו היה הנאשם אחראי על תפקוד הצהרונים וניהול העובדות, סיפק מענה מקצועי, הנחה את העובדות בעבודתן וערך ביקורים בצהרונים. כתב האישום כולל חמישה אישומים, כאשר  המתלוננות הועסקו כמדריכות, כרכזות או כעובדות אחרות בחברה, חלקן תחת ניהולו של הנאשם. במועדים שונים, במהלך תקופת עבודתו בחברה, ביצע הנאשם מעשים מגונים בשלוש מתלוננות, תוך ניצול יחסי המרות ביניהם, וכן הטריד מינית את חלקן.

כך למשל, בעת שחוותה אחת המתלוננת משבר אישי וקשיים כלכליים, ניצל הנאשם את מצבה והטרידה מינית בהתבטאויות מילוליות וכן על ידי כך שנהג להצמיד את גופה אל גופו ואף נישק אותה על שפתיה. המתלוננת נהגה להרחיק אותו מעליה ובתוך כך חששה שאם תתנגד למעשיו הנאשם יביא להפסקת עבודתה. במספר הזדמנויות ביקש הנאשם לבקר אותה בביתה והיא התחמקה באמתלות שונות. בשתי הזדמנויות שונות הגיע הנאשם לביתה ביוזמתו וביקש ממנה לגשת עמו לחדר השינה. המתלוננת סירבה והנאשם עזב את המקום. לפי אישום אחר הנאשם ביצע ביקורי פתע בצהרון בבית הספר בו עבדה מתלוננת אחרת. באחת ההזדמנויות קרא לה הנאשם לחדר, סגר את הדלת ושם חיבק ונישק אותה. בהמשך סייע לה למצוא עבודה נוספת, וכששוחחה עמו על כך והודתה לו אמר לה כי "יעשה הכל בשבילה", הצמיד את גופו לגופה, חיבק אותה בחוזקה וביצע בה מעשה מגונה ללא הסכמתה. מספר ימים לאחר מכן שב הנאשם למקום עבודתה, התקרב אליה והיא נסוגה לאחור עד אשר נצמדה לקיר והנאשם שוב נצמד אליה שלא בהסכמתה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר