רחמים מלול
רחמים מלול

רחמים מלול: "אמשיך לשמור על הסטטוס קוו"

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, בהתייחסות ראשונה לנושא חוק המרכולים: "מה שהיה הוא שיהיה"

פורסם בתאריך: 9.1.18 09:17

-->

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, הגיב הבוקר לראשונה לנושא חוק המרכולים שעבר בכנסת. בהתיחסותו ציין מלול: "אמשיך לשמור על הסטטוס קוו כפי שהתחייבתי כלפי הציבור, וכפי שכל הסיעות וחברי המועצה מחויבים בהסכמים הקואליציוניים. מה שהיה הוא שיהיה".

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

סגן ראש העיר זוהר בלום: "חוק המרכולים הוא חוק רע שעושה עוול לאזרחי ישראל ולשבת שכולנו אוהבים. השבת אמורה, צריכה ויכולה להיות גורם מאחד ולא מפלג. השבת לא זקוקה לחקיקה כדי שאזרחי ישראל השונים יכבדו אותה. העיר רחובות ידועה במשך עשרות שנים כסמל לדו קיום בין המגזרים השונים. אני מקווה שהסטטוס קוו בעיר יישמר ואני אהיה שם כדי להילחם אם יהיה איום עליו. אני מחזק את ראש העיר וקורא לו להמשיך לשמור על הסטטוס קוו ועל הייחודיות של העיר רחובות כפי שנעשה כבר שנים ארוכות".

זוהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

זוהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

חבר המועצה אבי קינד: "חוק המרכולים הוא חוק רע לאזרחי ישראל וחוק רע ליהדות. במקום שהשבת תהיה גורם שמאחד את העם, הוא הופך אותה למוקד לסכסוך מיותר. השבת לא זקוקה להגנת החוק כדי שאזרחי ישראל השונים יכבדו אותה. יחד עם זאת, כולי תקווה, שהעיר רחובות שמהווה סמל לדו קיום בין המגזר הדתי והחילוני תמשיך לשמור על הסטטוס קוו כפי שהוא נשמר עשרות שנים, מבלי ששר פנים כזה או אחר יתערב בנעשה בעיר. במקרה שיהיה איום על הסטטוס קוו, אנו ערוכים להילחם כדי לשמור עליו".

אבי קינד

חבר המועצה אביב איטח: "כחבר ליכוד ארצי, כחבר מועצה בסיעת הליכוד וכאדם מסורתי ומאמין, אני מוקיר את השבת ואת ערכי היהדות. יחד עם זאת, נבחרתי על ידי צעירי העיר ונבחרתי לכהן כנשיא התאחדות הסטודנטים הארצית של כולם, חילונים ודתיים כאחד. תפקידי הוא לשמור על הסטטוס קוו בעיר, לאזן את הצדדים ולוודא שמה שהיה הוא שיהיה, ושמרקם החיים והבילויים ברחובות לא ייפגע".

אביב איטח

אביב איטח

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר