גן ילדים (צילום אילוסטרציה)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה)

בהסתדרות מאיימים בשיבוש מערך מעונות היום ברשת חוויות

הרקע לאיום: עיכוב בהקמת ועד עובדים ברשת. מהנהלת רשת חוויות נמסר: "אנו משוכנעים שיחד עם נציגות העובדים נצליח להתגבר על המחלוקות הקיימות בין הצדדים, תוך שמירה על חוסנה של החברה ומצבה הכספי"

פורסם בתאריך: 8.1.18 11:31

-->

האם מחלוקת בין הסתדרות העובדים להנהלת רשת חוויות רחובות עשוי להוביל לשיבושים בשגרת הפעילות במעונות היום של הרשת? אמש (ראשון) התקיימה בלשכת מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג, פגישה בין נציגי הסתדרות העובדים, נציגות ועד העובדים ברשת חוויות, יו"ר רשת חוויות עו"ד יניב מרקוביץ' וממלא מקום מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה. הפגישה נערכה על רקע הרצון להקים לראשונה ועד לעובדי הרשת, מהלך עליו עמלים הצדדים למעלה משנה, אלא שהדבר כרוך בתוספת תקציבית, מה שמונע כרגע התקדמות בנושא זה.

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

 

בתום הפגישה, ציין יו"ר מרחב הסתדרות העובדים ברחובות, עודד עמרם, כי אין מנוס מלפתוח בשיבושים בפעילות הרשת, כשככל הנראה כוונתו לשיבושים במערך מעונות היום של חוויות. למהלך שמוביל עמרם הצטרף יו"ר ועד עובדי העירייה, רמי מדהלה, שהבטיח לגבות אותו למען הקמת ועד ברשת חוויות.

גולן ביטון ועודד עמרם

גולן ביטון ועודד עמרם

 

גולן ביטון, מנהל מתנ"ס קרית משה המשמש במקביל כנציג העובדים ברשת חוויות, אומר: ״כנציג העובדים אני רואה לנגד עיני אך ורק את טובת עובדי הקצה בחוויות. אותם עובדים שנמצאים יום יום במרכז העשייה, מאחורי הקלעים, החל מעובדות הניקיון, המטפלות, הסייעות, רכזי האחזקה, המזכירות והטבחיות במעונות היום. הם הלב של חוויות, השורשים של העץ של הרשת. בלעדיהם העץ יקרוס ואנו נדאג להשקות את השורשים הללו בדמות שכר הוגן, ביטחון סוציאלי ותעסוקתי, כך שכולם ירוויחו – הן העובדים והן תושבי העיר רחובות שיקבלו עובדים מרוצים ולא ממורמרים. אני מאמין שהשכל הישר וההיגיון יביאו להסכם קיבוצי מכבד וצודק שישמור על רשת חוויות כמובילה בתחום התרבות והפנאי, הן ברמה הארצית והן ברמה המקומית, בזכות הון אנושי איכותי ומחויב שיש לנו ברשת חוויות רחובות".

מרשת חוויות נמסר: ״הנהלת החברה תמשיך לנהל את הרשת באחריות ובמקצועיות, תוך שמירה על הקופה הציבורית. אנו משוכנעים שיחד עם נציגות העובדים נצליח להתגבר על המחלוקות הקיימות בין הצדדים, תוך שמירה על חוסנה של החברה ומצבה הכספי. אנו קוראים לכל הצדדים הנוגעים בדבר לנהוג באיפוק ובאחריות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מארק

    יניב מרקוביץ….? מה עם העובדים? רשת חוויות נהנת מעובדי הקבלן השקופים ללא עתיד?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר