ילד שעבר התעללות (צילום אילוסטרציה: ניר שמול)
צילום אילוסטרציה: ניר שמול

"אני מתנצלת שהטלפון שלי היווה פלטפורמה להוצאת שם רע לבית הספר"

חשיפה: האם שדבריה גרמו לשמועה לפיה ישנה התעללות מינית, לכאורה, באחד מבתי הספר היסודיים ברחובות, הוציאה היום (רביעי) הודעת התנצלות וציינה: "לאחר ישיבה ממושכת עם המנהל הבנתי שהדברים שהובאו דרכי רחוקים מאוד מהמציאות"

פורסם בתאריך: 22.11.17 18:37

-->

השבוע החל להתגלגל באחד מבתי הספר היסודיים בעיר רחובות סיפור מטריד לפיו יש בבית הספר תופעה של התעללות מינית בילדים, לכאורה, שבמסגרתה מורידים לתלמידים את המכנסיים ואת התחתונים בשירותים ונוגעים באיבריהם המוצנעים. כפי שפורסם ב"ערים", על פי שרשור שעלה בקבוצת ווטסאפ של הורים לתלמידי כיתה ד' בבית הספר, אחד הקורבנות להתעללות אף התאשפז בבית חולים עם חרדות קשות בשל המקרה, לכאורה. גורמים רשמיים בבית הספר עצמו וכן במערכת החינוך העירונית, הכחישו כי מדובר בתופעה וטענו כי מדובר במקרה בודד והרבה פחות חמור, שנופח מעבר לכל פרופורציה.

הפשטה בכוח או התפשטות של שמועה?

כעת, גם האם שדבריה מאותו שרשור בקבוצת הווטסאפ הופצו לקבוצות הורים אחרות ברחובות, שאינן קשורות לבית הספר המדובר, מודה כי פרטים חדשים שהובאו בפניה שופכים אור על הפרשה וכי אכן הדברים אינם כפי שהם הצטיירו בתחילה. בהודעה חדשה שכתבה, שיועדה להורי התלמידים בבית הספר, נאמר: "ערב טוב הורים יקרים.
מתנצלת שהטלפון שלי היווה פלטפורמה להוצאת שם רע לבית הספר. היום (רביעי), לאחר ישיבה ממושכת עם המנהל, הבנתי שהדברים שהובאו דרכי רחוקים מאוד מהמציאות. ואולי זה המקום שנלמד מכאן שלא נפיץ שרשורים בטרם נבדוק עם הגורמים המקצועיים לפני. מתנצלת".

בהנהגת ההורים הגיבו גם הם להודעת האם וציינו: "הבה נשים לליבנו לבדוק כל דבר טוב טוב טרם פרסום. בל נשכח שלהרוס קל מאוד, אך לבנות זה בעמל רב. בתקווה שמקרים כאלו לא יישנו. אנא העבירו לכיתות בהם הועברה ההודעה המכפישה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר