עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חשיפה: רחובות זכתה פעם נוספת בחמישה כוכבי יופי

ביום חמישי התקבלו תוצאות תחרות 'קריה יפה בישראל יפה', שקבעו כי רחובות זכתה בפעם השמינית בדירוג הגבוה ביותר, בדומה לקרית עקרון. נס ציונה הגדילה לעשות וזכתה ב"דגל היופי"

פורסם בתאריך: 13.11.17 14:56

-->

ביום שני ה-11.9 נערכה ברחובות תחרות 'קריה יפה בישראל יפה', שמטרתה להגביר את המודעות ברשויות המקומיות לטיפוח חזותן והעלאת איכות החיים. יום התחרות נפתח ברחובות בלשכתו של ראש העיר, רחמים מלול, אשר הציג את העשייה העירונית בכל תחומי החיים. לאחר מכן יצאו המשתתפים לסיור שטח בכל רחבי העיר, בהשתתפות חבר שופטים מטעם המועצה, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומנהלי האגפים. הסיור כלל את המוקד העירוני, התחנה המרכזית והקניון, גן המקרא על שם רנה סמילנסקי, בית האסמים, בית העם, פארק רחובות המדע, חמד"ע, הבית ברחוב כרמל, רחוב זכריה מדאר, מרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל החדש, ועוד.

דורון מילברג וחברי ועדת קריה יפה בישראל

דורון מילברג וחברי ועדת קריה יפה בישראל

 

מי שהוביל את הפרויקט ברחובות היה גם השנה מנכ"ל העירייה דורון מילברג, כאשר הממונה על התחרות בעירייה הינו יוסי כפיר, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, בשיתוף כלל מנהלי העירייה הבכירים ועובדיה.

"הסיור עם נציגי 'קריה יפה בישראל' היה מאוד מוצלח"

לעיתון "ערים" נודע כי ביום חמישי התקבלו תוצאות התחרות, ולפיהן רחובות זכתה גם השנה בחמישה כוכבי יופי. שכנתה, קרית עקרון, זכתה בדירוג דומה, והשכנה נס ציונה הגדילה לעשות וזכתה ב"דגל היופי", שמוגדר על ידי שופטי התחרות כ"אוסקר" של תחרות 'קריה יפה בישראל יפה'.

סגן ראש מועצת קרית עקרון המחזיק בתיק שיפור פני העיר, אילן ירימי: "המועצה משקיעה משאבים רבים ביישוב בנושא הניקיון, מתקני המשחקים, מתקני כושר ועוד. אני רואה בשנה האחרונה את השיפור הניכר בנושאים הנ"ל ונמשיך בעשייה על מנת לשפר את איכות חייהם של תושבי הישוב. ברצוני להודות לכל המנהלים והעובדים הנוגעים בדבר".

ראש מועצת קרית עקרון חובב צברי : "אני שמח שקרית עקרון זוכה בפעם השלישית ברציפות בחמישה כוכבי יופי. ההשתתפות של קרית עקרון בתחרות החלה שנה לאחר כניסתי לתפקיד כראש המועצה ואני גאה שתחרות זו היא כבר מסורת ביישוב. הזכייה היא כבוד לכולנו, ומעידה על מידת ההשקעה הגבוהה של המועצה ותושביה. מועצת קרית עקרון תמשיך להשקיע בעשייה סביבתית וחברתית ענפה ולטפח את היישוב. תודה מיוחדת לעובדי המועצה המסורים, ולתושבים השותפים יחדיו בשמירה קפדנית על חזותה. יישר כוח לאגף התשתיות שמוביל זו השנה השלישית את התחרות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר