דורון מילברג וחברי ועדת קריה יפה בישראל
דורון מילברג וחברי ועדת קריה יפה בישראל

"הסיור עם נציגי 'קריה יפה בישראל' היה מאוד מוצלח"

נציגי תחרות 'קריה יפה בישראל' ביקרו השבוע ברחובות. מנכ"ל העירייה דורון מילברג שליווה אותם: "הנציגים ראו עיר נקייה ומסודרת. התחושה שלי היא שהם התרשמו מאוד לטובה"

פורסם בתאריך: 12.9.17 17:38

-->

נציגי תחרות 'קריה יפה בישראל' סיירו ביום אתמול (שני) ברחובות, בליווי ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומנהל אגף הגנים ועיצוב הסביבה יוסי כפיר.

היום שיתף מילברג את עיתון "ערים" מרשמיו מהסיור: "אני חושב שהסיור היה מאוד מוצלח והותיר רושם מצוין. הצגנו עיר נקיה ומסודרת, שמציעה לתושבים פיתוח, בינוי ותמיכה בכל השכבות".

מה הציגה העירייה בפני נציגי התחרות?

"את הגיוון בפעילות העירייה, את החיזוק של שכבות מוחלשות מחד ושל שכבות חזקות יותר מאידך, את המרכז לגיל הרך בקרית משה, שבו זוכים לטיפול ילדים עם קשיים, וגם את המרכז המדעי במכון ויצמן שהושק השנה, שבו זוכים תיכוניסטים מחוננים ללמוד מידי בכירי המומחים במכון ויצמן".

במה עוד התמקד הסיור?

"בגן הציבורי הענק שחנכו בשכונת המדע, בבינוי הנרחב בשכונת רחובות הצעירה, שגובלת עם שכונת קרית משה – הבינוי העלה את ערך הנדל"ן של שתי השכונות. הנציגים גם התרשמו מהאינטגרציה שבין רחובות החדשה לקרית משה בתחום החינוך, שכן ילדי שתי השכונות לומדים באותו בית ספר והולכים למתנ"ס בקרית משה, מה שמחזק את קרית משה".

האם היה דגש על ריאות ירוקות בעיר, פרמטר חשוב בשיפוט של 'קריה יפה'?

"בהחלט. סיירנו גם בגן הבוטני המדהים 'גן המקרא', שנמצא ברחוב יעקוב סמוך לגן הפלסטיק. אני לא יודע כמה אנשים מודעים לגן היפהפה הזה. אפשר ליהנות בו מעל ומעבר".

מתי תקבלו את תוצאות הסיור ואת החלטת הנציגים?

"את ההחלטה האם רחובות תזכה בפעם השמינית בחמישה כוכבי יופי נקבל תוך כחודש וחצי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר