איילת בנימין, אשתו של רון ז"ל, בהלוויה, צילום עיריית רחובות
איילת בנימין, אשתו של רון ז"ל, בהלוויה, צילום עיריית רחובות

רבים ליוו למנוחות את רון בנימין ז"ל שנרצח על ידי מחבלי החמאס (וידיאו)

רון ז"ל הובא למנוחות בקיבוץ פלמחים, לאחר שמשפחתו ביקשה לקיים את הלווייתו בדרך שבה אהב לחיות את חייו - בטבע, לצד גלי הים ועם מוסיקה אופטימית ברקע

פורסם בתאריך: 20.5.24 21:16

-->

רון בנימין ז"ל, תושב רחובות שנרצח על ידי מחבלי החמאס המתועבים, הובא היום למנוחות בבית העלמין בקיבוץ פלמחים. רון ז"ל יצא לרכב על אופניים בבוקר יום שבת, ה-7/10, בקיבוץ בארי. במשך כמעט חודשיים רון נחשב לנעדר, ולאחר מכן המשפחה התבשרה כי רון נחטף לעזה. במוצאי השבת האחרונה הודיע דובר צה"ל כי גופתו של רון הושבה ארצה במבצע חילוץ מיוחד של צה"ל ושב"כ. רון ז"ל הותיר אחריו אישה ושתי בנות, איילת, שי וגיל.

רון בנימין, באדיבות מטה המשפחות למען החטופים והנעדרים

רון בנימין, באדיבות מטה המשפחות למען החטופים והנעדרים

היום, שני, 20.5.24, התקיימה הלווייתו שלו רון ז"ל בקיבוץ פלמחים. משפחתו של רון ביקשה לקיים את הלווייתו בדרך שבה אהב לחיות את חייו – בטבע, לצד גלי הים ומוסיקה אופטימית ברקע.

הזמרת והיוצרת רוני דלומי הגיעה לשיר, השר חלי טרופר הגיע לכבד את המשפחה ורוכבי אופניים רבים הגיעו ללוות את רון בדרכו האחרונה. בהלוויה נשאו דברים איילת אלמנתו של רון ז"ל, שי בתם הבכורה שהובילה את מטה המאבק להשבת אביה מטעם המשפחה ובתם הצעירה גיל.

שי בנימין, בתו של רון ז"ל, צילום עיריית רחובות

שי בנימין, בתו של רון ז"ל, צילום עיריית רחובות

ראש העירייה, מתן דיל, נשא הספד מיוחד לרון ז"ל: "רון. אנחנו לא מכירים, אבל פעמים רבות עברה בראשי המחשבה בציפייה חזקה כל כך, על איך שתראה השיחה בינינו, כשניפגש. לא הכרנו באופן אישי או בכלל, קודם לשבעה באוקטובר, אבל מה שעברנו מאז במדינה, הפך את כולנו קרובים יותר. קשורים יותר. דואגים יותר. זה ליכד אותנו, לכמו משפחה אחת גדולה. דמיינתי את עצמי מתאר לך את ההתגייסות של כולם למענך ולמען שאר החטופים שעדיין שם, מספר לך אבל בעיקר מבקש להקשיב. להבין. להכיר את האיש שאתה. משפחת בנימין, תושבות ותושבי העיר רחובות כולם, כואבים איתכם את כאבכם באובדנכם, ומבקשים שלא תדעו עוד צער. מכאן, עת אנחנו מלווים את רון למנוחת עולמים, אנחנו מתפללים להצלחתם של חיילינו, רפואתם של הפצועים ולהשבתם של שאר החטופות והחטופים וביניהם תושב העיר נמרוד כהן, לשלום ובמהרה. יהי זכרך, רון, צרור בצרור החיים".

הלווייתו של רון בנימין ז"ל, צילום עיריית רחובות

הלווייתו של רון בנימין ז"ל, צילום עיריית רחובות

אל ההלוויה הגיעו גם מ"מ ראש העירייה שוקי קרומר, חברות המועצה קארין ברגינסקי ומיכל וולקני ונציגים רבים ממטה החטופים בעיר רחובות ומטה החטופים הארצי.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר